recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Støj" på Samsung SMX-K45
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket"Støj" på Samsung SMX-K45

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jostamp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-April-2010
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: "Støj" på Samsung SMX-K45
    Sendt: 17-April-2010 kl. 14:14
Hej allesammen.
Jeg har et irriterende problem med mit kamera, som jeg håber I kan hjælpe mig med. For et stykke tid siden fik jeg købt mig et Samsung SMX-K45 videokamera, og begyndte straks at filme løs.
Til min irritation opdagede jeg, da jeg fik filmen ind på computeren, at der kommer "streger" på billedet, hvis objektet der filmes har lidt fart på.
Jeg har vedlagt et billede der viser hvad jeg mener - Læg især mærke til mundingen af piben, og håndtaget på piben, der viser et godt billede af hvad jeg mener.



Jeg må indrømme at jeg er meget skuffet over kvaliteten af billedet, eftersom jeg faktisk kan lave et bedre billede på min telefons kamera, dog uden den samme opløsning.
Jeg har prøvet at rode med opsætningen, uden nogen form for held, så nu er I mit sidste bud, inden jeg må ned og snakke med butikken, og høre om det kan være rigtigt at billedet ser sådan ud.

-Jo





Redigeret af Jostamp - 17-April-2010 kl. 14:15
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2010 kl. 14:22
det ser ud som om det er støj fordi den filmer i interlaced, der er ikke nogen p mulighed noget 480p eller andet som man kan skyde i.. ved godt det ikke er full hd, men interlaced optagelser i SD kan også få de grimme streger

gætter mig også til at de våben skyder, og hurtige bevægelser er ikke altid i god jord hos almindelige consumer kameraer
Til top
Jostamp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-April-2010
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2010 kl. 14:36
Javel ja, så må jeg se om der er mulighed for at slå det fra, eller rode lidt med opløsningen, og så se hvordan det går.
Jeg har desværre ikke fået kameraet med på weekend, så jeg vil da lige vende tilbage på mandag, når jeg har haft mulighed for at rode lidt mere med det.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu