Siden 2003 Det danske community for hjemmets elektronik og indhold 205.000 unikke brugere hver måned (gns)
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg   Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - STOFA, få nu fixet den EPG!
  Regler og retningslinjer Regler  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

STOFA, få nu fixet den EPG!

Side  <1 345
Forfatter
Besked
Kampus Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 33648
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kampus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2017 kl. 16:17
Der har altid været dobbelt eller trible info i de 2 år og 2 mdr jeg har brugt Stofa. Det generer mig nu ikke. Det er værre når info er forkert eller tidspunkter er forkerte. Det går ud over planlagte optagelser
Til top
Annonce
Til top
homecomer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-December-2009
Sted: Danmark
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér homecomer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2017 kl. 06:44
Flere af mine venner med Samsung tv kan slet ikke få epg'en til at virke på DRs og TV2 kanaler og iflg. Stofa er det Samsung og Samsung siger det er Stofa - og det samme gør TV2. Undre mig over at man det virker som om man skal have smart tv for at få guiden hos dem.
Til top
Kampus Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Østjylland
Point: 33648
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kampus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2017 kl. 19:10
Nu er EPG da helt tosset. Kl 20 på TV2 står der Nyhederne i en time
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum
Forum-tilladelser Se dropdown menu