recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forum forside</b> Forum forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - STOFA, få nu fixet den EPG!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

STOFA, få nu fixet den EPG!

Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
PhuPhyt Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PhuPhyt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2017 kl. 11:15
Jeg syntes det bliver svære og svære at bruge tv´et til noget på Stofa. Man skal snart gætte sig til hvad der kommer overalt. "Ingen programinfo" på mange kanaler. Langeskov Antenneforening. Hvad mon der sker for Stofa ? Vi får snart fiber, måske er man nødt til at skifte til WAOO ? Ved nogen om deres EPG udsendinger er bedre ?
Til top
Annonce

Til top
homecomer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-December-2009
Sted: Danmark
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér homecomer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2017 kl. 11:37
Waoo er ikke bedre. Da vi i sin tid havde Waoo via vores El-forsyning var det sådan at kanalerne enkeltvis sendte program info til Waoo og de havde så deres egen EPG. Hvorimod Stofa sender kanalernes program info direkte til os. Det er i hvertfald hvad en supporter fra El-forsyningen har forklaret mig.
Stofa derimod har et problem som Waoo ikke har. Har du ikke et tv med internet - er der visse kanaler og opdateringer i EPG som du ikke kan modtage. Det kræver at du har lige zappet alle dine kanaler igennem først. 
Til top
Kampus Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Østjylland
Point: 34486
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kampus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2017 kl. 09:37
I dag kl 8.45 - 12.00 Cold Case krimiserie i 195 min!!!

Nej Stofa, der er Go’ morgen Danmark
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 456
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu