recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa Hd-Boks....
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStofa Hd-Boks....

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Wormstrup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Emne: Stofa Hd-Boks....
    Sendt: 01-November-2007 kl. 18:02

Hejsa...

Jeg kan se der er en del der skriver om den, jeg har lige købt en Hd-boks men når jeg tilslutter den med HDMI kabel (clicktronic) Blinker billedet og nogle gange forsvinder det...

Men hvis jeg tilslutter det med et andet kabel end HDMI er der ikke noget problem hellere ikke med lyd som jeg kan se andre her inde har problmer med... Men burde billedet ikke bliver best med HDMI og er der evt noget man gøre...

 

Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2007 kl. 01:49
Prøv med forskellige kabler - hos mig virkede det bedst med det helt billige fra Stofa selv.
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2007 kl. 07:57
Jeg har haft lidt forskellige oplevelser med samsung hd boksen og diverse hdmi kabler...her er mine erfaringer indtil nu:

scenario 1: samsung boksen var tilsluttet direkte til mit sharp lc37xd1 med et 3m highend hdmi fra HifiKlubben, virkede perfekt, skiftede så til et 2m highend samme mærke pga min dvd ikke ville køre med 2m men godt med 3m, stadig ingen problemer.

scenario 2: nu har jeg så sat en hdmi switch ind i mellem samsung boksen og sharp tv'et. de tidligere 2+3m highend kabler fra hifiklubben virker ikke mere gennem switchen, og måtte ty til et billigt kabel som fulgte med switchen. Sjovt nok så virker det 2m kabel som før direkte i tv ikke virkede med dvd afspilleren nu perfekt fra dvd til hdmi switch.

Så verden er ikke helt sort/hvid hvad angår kabler i hdmi.
Til top
Wormstrup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2007 kl. 16:09

Ok jeg prøver mig frem mange tak for hjælpen...

God Weekend

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu