recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa WebTV på G-box Midnight
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stofa WebTV på G-box Midnight

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
blindbaek Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blindbaek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stofa WebTV på G-box Midnight
    Sendt: 27-Maj-2013 kl. 07:54
Hejsa

Jeg har netop anskaffet mig en G-Box Midnight MX2, så jeg nemt kan streame online indhold på mit TV. Har i forvejen en række andre Android devices i huset og er blevet ret glad for Stofa WebTV applikationen. Nu har jeg så opdaget, at Stofa har sat en restriktion på deres applikation, så den ikke kan installeret på rooted devices - så hvad dælen gør jeg så?

Jeg har installeret "Danish Live TV" addon til XBMC, men det giver mig jo kun et udvalg af mine kanaler, så vil vildt gerne have Stofa WebTV installeret. Nogen som ligger inden med en apk-fil?

Borset fra denne lille mangel, så er jeg vildt glad for mit køb af G-Box Midnight MX2 - kan kun anbefale den!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu