recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa Zaptor Boks - Feedback og indtryk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStofa Zaptor Boks - Feedback og indtryk

 Besvar Besvar Side  <1234 130>
Forfatter
Besked
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2007 kl. 08:38

Tak for de super gode input som der begynder at komme - vores udviklere hopper altid af glæde, når de får noget konstruktivt tilbage.

Når I skriver jeres input, må I meget gerne lige skrive hvilken by I kommer fra.

Der ud over, så er der kommet en softwareopdatering som retter lidt i GUI'en og i stabiliteten på boksen!

Husk også, at hvis I skriver et abonnements/kundenummer i forbindelse med et problem, er der stor sandsynlighed for at der sidder en med en løsning og læser med :)



Redigeret af zulfo - 04-December-2007 kl. 09:30
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2007 kl. 08:40

Oprindeligt skrevet af fals fals skrev:


* Een af de "frække" canal+ kanaler virker ikke efter kl. 0.00 mener det er canal+ hits

Det skal vi have set på hurtigst muligt!

Vi har selv observeret det - så der er en løsning på vej.

Alle de andre input er også givet videre...

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
theboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-December-2005
Status: Offline
Point: 70
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2007 kl. 10:17

Jeg er okay tilfreds med boxen. Jeg har også oplevet at der er en nat blev lukket for flere kanaler. Her i bland TV2 zulu. Ja det var vist i forgårs hvor gyseren Jespers Creepers var i TV. Lidt over 12 (nat) gik kanalen og et par stykker mere i sort. Det var surt.

Jeg kan se at det nu er muligt at TV shoppe. Det er cool nok. Men sjovt nok, fandt jeg kun ud af det ved at genstarte den. Enten skulle det ikke være nødvendig at genstate den eller også skulle man blive gjort opmærksom på det.

Jeg har et problem med TVguiden. Jeg har se et udsnit af den ved at klikke på menu, men klikker jeg på TVguide så er siden blank. Jeg meldte problemet i sidste uge over telefonen, men der er stadig ikke sket noget. Det var svaret at de indsamler omlysninger om hvem det er gået ud over, for det er vist ikke alle kunder. Jeg håber snart de får løst problemet.

Et forslag (Hvis det harware mæssigt er muligt): Jeg har el EL-spare skinne. Er det ikke muligt at få Boksen til at være den styrende. Det er det ikke i øjeblikket, da jeg tror at boksen også bruger en del strøm når den ikke er i brug. Det kunne være rart at få det ændret.

Med venlig hilsen

Aalborg Midtby Zaptor kunde.

Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2007 kl. 10:20

Hej

hvad med problem med at slukker jeg min zaptor over natten feks, skal jeg tage strøm helt fra og til for at den starter.Skal man selv vælge update eller gør zaptor det selv.Synes også der er lidt problem med at lyden på sverige er ude af trit.Pixeler også stadig måske ikke helt så meget som i starten.

hilsen agger

Til top
Maller Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2007 kl. 12:41

Jeg hentede min zaptor boks i butikken i går

Installering og opsætning af boksen gik smertefrit, det kræver ikke det helt vilde for at sætte det til, man skal jo bare trække kablerne, så det var klaret efter 10 min.

Jeg har tidligere haft TDC TV, hvilket jeg har opsagt af flere forskellige grunde som for mange problemer til den pris man nu betaler. På dette punkt er stofa meget bedre, da der kun er års afgiften, plus deres motorola boks virker som om den er meget bedre end TDC's Kiss boks.

Der er dog stadig nogle problemer med Zaptor, så som TV Guiden virker ikke når man trykker på TV Guide knappen, så er den bare blank, men under menu punktet er den der. Jeg meldte det til support, som sagde de ville kigge på det.

Jeg har også oplevet at billedet pixelerer fra tid til anden, men jeg går ud fra at dette er et opstarts problem, og noget som bliver fixet. Det digitale signal er super.

Jeg mangler stadig et par kanaler, så som TV Sport, Viasat golf og prøvekanalen (TV News i Aalborg).
Fandt dog  ud af at Tegnsprogs kanalen og HD Prøve Kanalen var kommet i morges.

Det ville være rart hvis man fik en besked om når der var kommet opdateringer til softwaren, så man eventuelt kunne opdatere dette selv, da jeg ikke har set boksen selv gør det. Jeg har den tændt hele tiden.

Alt i alt er jeg nu tilfreds med Zaptor her i Aalborg.

 

http://www.live2k.net
Til top
kingeling Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 27-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2007 kl. 15:50
Oprindeligt skrevet af Maller Maller skrev:



Det ville være rart hvis man fik en besked om når der var kommet opdateringer til softwaren, så man eventuelt kunne opdatere dette selv, da jeg ikke har set boksen selv gør det. Jeg har den tændt hele tiden.

Alt i alt er jeg nu tilfreds med Zaptor her i Aalborg.

 

Personligt synes jeg det ville være irriterende med en besked hvergang de har lavet en opdatering. Så vidt jeg ved bliver der kørt opdatering om natten mellem 4 og 5. Så er det jo bare at slukke og tænde for den. Tager ikke mange sekunder og så kan man se hvad der er sket af forandringer ved at "surfe" i menu'erne

I can't anymore
Til top
Maller Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2007 kl. 16:10
Oprindeligt skrevet af kingeling kingeling skrev:

Oprindeligt skrevet af Maller Maller skrev:



Det ville være rart hvis man fik en besked om når der var kommet opdateringer til softwaren, så man eventuelt kunne opdatere dette selv, da jeg ikke har set boksen selv gør det. Jeg har den tændt hele tiden.

Alt i alt er jeg nu tilfreds med Zaptor her i Aalborg.

Personligt synes jeg det ville være irriterende med en besked hvergang de har lavet en opdatering. Så vidt jeg ved bliver der kørt opdatering om natten mellem 4 og 5. Så er det jo bare at slukke og tænde for den. Tager ikke mange sekunder og så kan man se hvad der er sket af forandringer ved at "surfe" i menu'erne

Der vil selvfølgelig altid være noget som ikke er intesseret i sådan en funktion. Men dette kunne jo ordnes ved at man havde muligheden for at slå det fra.

http://www.live2k.net
Til top
kingeling Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 27-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2007 kl. 16:13
Oprindeligt skrevet af Maller Maller skrev:

Oprindeligt skrevet af kingeling kingeling skrev:

Oprindeligt skrevet af Maller Maller skrev:



Det ville være rart hvis man fik en besked om når der var kommet opdateringer til softwaren, så man eventuelt kunne opdatere dette selv, da jeg ikke har set boksen selv gør det. Jeg har den tændt hele tiden.

Alt i alt er jeg nu tilfreds med Zaptor her i Aalborg.

Personligt synes jeg det ville være irriterende med en besked hvergang de har lavet en opdatering. Så vidt jeg ved bliver der kørt opdatering om natten mellem 4 og 5. Så er det jo bare at slukke og tænde for den. Tager ikke mange sekunder og så kan man se hvad der er sket af forandringer ved at "surfe" i menu'erne

Der vil selvfølgelig altid være noget som ikke er intesseret i sådan en funktion. Men dette kunne jo ordnes ved at man havde muligheden for at slå det fra.

Det kunne man selvfølgelig altid arbejde hen imod på sigt. Men pt håber jeg de invisterer deres tid i "vigtigere" ting. Tiden det tager at skifte kanal, små forskyrrelser i billedet osv.

Bare de får dem opdateret og arbejder med dem så er jeg godt tilfreds

I can't anymore
Til top
GebissetDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Maj-2007
Status: Offline
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2007 kl. 17:01
Oprindeligt skrevet af fals fals skrev:

* Jeg har tilsluttet min dolby digital receiver men henblik på surround - men kan kun hente 2.0 stereolydspor... ingen 5.1


Hov, ja dette problem har jeg også. Retfærdigvis har jeg dog kun prøvet med et optisk kabel.
Til top
MichaelA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-August-2006
Status: Offline
Point: 901
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2007 kl. 17:52

Har fået Zaptor i Næstved, og på trods af lidt bøvl med ekstra switch og kabel fik jeg den hurtigt op at køre.

Jeg har den tilsluttet via HDMI med billede og lyd, men hvad opløsning er den sat til, det kan jeg ikke se ej heller skifte mellem 720p/1080i..?

Billede er ok, dog tager det ALT for lang tid at skifte kanaler ca. 3-5 sek. her hos mig det er sgu ikke godt nok.

Astra Promo HD ser super ud, selv om jeg ikke kender output opløsning til min skærm.

Jeg kobler dog min Force box på igen, den kan ikke HD men de alm. digitale står mindst ligeså godt på den og den skifter hurtigt mellem kanalerne.

Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
Til top
baktus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-November-2005
Status: Offline
Point: 90
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2007 kl. 20:07
Oprindeligt skrevet af Maller Maller skrev:

Jeg mangler stadig et par kanaler, så som TV Sport, Viasat golf og prøvekanalen (TV News i Aalborg).
Fandt dog  ud af at Tegnsprogs kanalen og HD Prøve Kanalen var kommet i morges.

Til top
baktus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-November-2005
Status: Offline
Point: 90
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2007 kl. 20:08
[QUOTE=Maller]

Jeg mangler stadig et par kanaler, så som TV Sport, Viasat golf og prøvekanalen (TV News i Aalborg).
Fandt dog  ud af at Tegnsprogs kanalen og HD Prøve Kanalen var kommet i morges.

/QUOTE]

Manglede præcis de samme kanaler og ringede til support. De sagde at det ville blive rettet til i morgen. Har også hørt om andre der har fået rettet disse problemer over support. Så bare ring!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 130>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu