recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Store Netflix tråd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Store Netflix tråd

 Besvar Besvar Side  <12345 87>
Forfatter
Besked
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 11:32
Oprindeligt skrevet af Jimmbo Jimmbo skrev:

Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Jeg kan også anbefale at tage et kig rundt på de andre landes Netflix hvis man har unblock-us. F.eks. fandt jeg pludselig Hunger Games og 50/50, som ikke er på den Amerikanske.

Hvordan ser det ud med serier? Er der nogle Netflix lande, som har de nyeste afsnit af serier?

I hvilket land fandt du dem?
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 11:42
Den Brasilianske mener jeg det var.
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1742
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 11:51
Jeg er gået hen og er blevet lidt forvirret med alt den Apple TV2/3 snak, med og uden undertekster og den slags.. Derfor lige et spørgsmål..

Jeg overvejer meget at købe en Apple TV (3, er det vel) til soveværelset. Jeg er ikke interesseret i at jailbreake (hvilket man vist heller ikke kan på 3'eren?) .. Virker undertekster i Netflix på en Apple TV3 - direkte ud af boksen? 

Hvis - må jeg hellere få købt sådan en :)

(jeg var i gang med at læse om Apple TV i en anden tråd, men måtte ikke deltage for OP.. Så beklager jeg igen spørger ind til Apple TV)
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 11:54
+ 2 tillægsspørgsmål:

1. Hvis man køber Apple TV3. Kan man så sortere på kategorier som man kan på hjemmesiden. På Samsung TV 2011 er der ikke denne mulighed, og mener heller ikke jeg kan på Sony BD490 afspiller.

2. Og kan man også gå ind i kids Netflix som man kan på Sonyen? Til at starte med får man en splitscreen. Enten adult eller kids.
Til top
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 11:58
Oprindeligt skrevet af jhjorsal jhjorsal skrev:

Jeg skal lige hører, det der med en måned gratis netflix, er det bare den næste måned, eller gælder det også hvis man tilmelder sig om 14 dage.
 
det gælder for den dag de startede altså 16 oktober og 1 mdr. frem. Min udløber 16 Nov 2012.
Til top
Bananabot Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bananabot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 12:00
Er det muligt at gennemse deres danske katalog før man signer up?
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 12:07
Oprindeligt skrevet af Bananabot Bananabot skrev:

Er det muligt at gennemse deres danske katalog før man signer up?


Hej.
http://https://signup.netflix.com/?mqso=81000002
Der hvor der står " gennemse indhold"


Redigeret af nesager - 18-Oktober-2012 kl. 12:09
Til top
wigant Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wigant Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 12:24
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Jeg er gået hen og er blevet lidt forvirret med alt den Apple TV2/3 snak, med og uden undertekster og den slags.. Derfor lige et spørgsmål..

Jeg overvejer meget at købe en Apple TV (3, er det vel) til soveværelset. Jeg er ikke interesseret i at jailbreake (hvilket man vist heller ikke kan på 3'eren?) .. Virker undertekster i Netflix på en Apple TV3 - direkte ud af boksen? 

Hvis - må jeg hellere få købt sådan en :)

(jeg var i gang med at læse om Apple TV i en anden tråd, men måtte ikke deltage for OP.. Så beklager jeg igen spørger ind til Apple TV)
Ja, er det korte og rigitge svarSmile


Redigeret af wigant - 18-Oktober-2012 kl. 12:24
Til top
wigant Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wigant Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 12:27
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Oprindeligt skrevet af Bananabot Bananabot skrev:

Er det muligt at gennemse deres danske katalog før man signer up?


Hej.
http://https://signup.netflix.com/?mqso=81000002
Der hvor der står " gennemse indhold"
Nu er det så på ingen måde det komplette indhold du ser her. Det er et meget begrænset udvalg fra hver kategori.

Som en nyhed på forsiden siger, er der ca. 1000 HD titler til rådighed, så gennemkigning er vist kun en teaser.
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1742
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 12:53
Oprindeligt skrevet af wigant wigant skrev:

Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Jeg er gået hen og er blevet lidt forvirret med alt den Apple TV2/3 snak, med og uden undertekster og den slags.. Derfor lige et spørgsmål..

Jeg overvejer meget at købe en Apple TV (3, er det vel) til soveværelset. Jeg er ikke interesseret i at jailbreake (hvilket man vist heller ikke kan på 3'eren?) .. Virker undertekster i Netflix på en Apple TV3 - direkte ud af boksen? 

Hvis - må jeg hellere få købt sådan en :)

(jeg var i gang med at læse om Apple TV i en anden tråd, men måtte ikke deltage for OP.. Så beklager jeg igen spørger ind til Apple TV)
Ja, er det korte og rigitge svarSmile

Rigtig mange tak, wigant! :) Mere præcist kan det jo ikke blive. 

Super. 
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 12:59
Oprindeligt skrevet af pallemann pallemann skrev:

Oprindeligt skrevet af jhjorsal jhjorsal skrev:

Jeg skal lige hører, det der med en måned gratis netflix, er det bare den næste måned, eller gælder det også hvis man tilmelder sig om 14 dage.
 
det gælder for den dag de startede altså 16 oktober og 1 mdr. frem. Min udløber 16 Nov 2012.
 
Og du tilmeldte dig tilfældigvis ikke 16. okt. ?
Til top
Boogie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boogie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 13:01
Hej alle,
 
Jeg har bl.a. et Samsung 60E6505 (plasma 2012) med Netflix app installeret. Kvaliteten er fin, synes jeg, dog ikke på BD niveau. Nu tænker jeg, om der kan være noget at hente ved at få en ATV3 eller lign.?
 
En ting er vel, at et tv ("smart tv") kan få fx Netflix direkte på tv´et med en app -og så hvordan fx Netflix behandles på tv´et.
 
Håber det giver mening.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 87>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu