recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stream blev afbrudt under håndboldkamp iaftes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stream blev afbrudt under håndboldkamp iaftes

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stream blev afbrudt under håndboldkamp iaftes
    Sendt: 14-December-2023 kl. 12:34
Har haft stabil streaming med fastspeed og Apple TV i godt en md. Men i aftes under kampen mellem Montenegro og Danmark stoppede streamen flere gange. Er der andre der oplevede det?
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2023 kl. 12:41
Kørte 100% her
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2023 kl. 14:02
Streamen pausede, og jeg gik ud af appen og ind igen. Prøvede at fjerne iPhone og iPad fra bordet hvor fjbtj lå. Satte fjbtj til opladning. Ingen af delene virkede og selvfølgelig skete det der hvor kampen blev mest nervepirrende LOL
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2023 kl. 14:46
Hej.

Her er et link på 5:35 med kampens Highlights:



Hvis man har proplemer, man man gøre som her:
Her er et link der viser Broadcasteres for de forskellige lande:


Den bruger jeg til at finde en VPN, til at se selve kampen. Og et link til kampen:


Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 14-December-2023 kl. 14:51
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2023 kl. 16:37
Nå ja, glemte en vigtig oplysning. Jeg streamer via TV2 play app. Måske andre har oplevet frysning af billede og lyd iaftes i håndbold kampen?
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2023 kl. 21:03
Somme tider bliver jeg spurgt, hvorfor jeg aldrig ser live-tv via streaming. Ja hvorfor mon egentlig?
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2023 kl. 21:27
Oprindeligt skrevet af C. Johansen C. Johansen skrev:

Somme tider bliver jeg spurgt, hvorfor jeg aldrig ser live-tv via streaming. Ja hvorfor mon egentlig?
Det fungerer ellers upåklageligt! Og gevinsten kan mærkes på tegnebogen Big smile
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2023 kl. 22:05
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Det fungerer ellers upåklageligt! Og gevinsten kan mærkes på tegnebogen Big smile

Ikke, når man “kun” har FTA kanalerne 😉


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2023 kl. 22:51
Det fungerer ellers upåklageligt? Nå - er denne tråd ikke oprettet, fordi det netop ikke fungerede?

Forleden blev jeg ramt af en eller anden form for vanvid - jeg ville prøve at streame tv fra YouSee's app.
Så en helt tilfældig aften streamede jeg "Jo færre jo bedre" fra Tv2 Charlie. Det kørte helt uden problemer - ingen fejl eller stop og fint billede - supergodt. 

Da programmet var færdigt, ville jeg se, om streaming virkelig fungerede så godt på en anden tilfældig kanal også. Jeg husker ikke hvilken kanal.

Det tog meget, meget, meget lang tid, før jeg fik skiftet hen til kanalen, og da jeg så ville vælge den, kom der sort skærm. Jeg blev nødt til at komme ud af app'en dog uden at logge ud. Jeg så lidt YouTube.

Da jeg så ville bruge YouSee app'en igen, kom meddelelsen, at "Der er desværre opstået en fejl - Prøv igen senere". 

Efter ca. et kvarter prøvede jeg så igen. Men nu var jeg pludselig blevet logget ud. Jeg skulle derfor indtaste brugernavn og kodeord. 

Det gjorde jeg så (selv om jeg ikke havde logget ud). Meddelelsen denne gang var nu "Forkert brugernavn eller kodeord".  Jeg forsøgte igen, og brugernavn og kodeord var jeg helt sikker på.  Men samme meddelelse kom igen. Jeg gav simpelthen op!

Næste dag var jeg lidt interesseret i at se, hvordan situationen var med YouSee app 'en. Jamen der var da ingen problemer, og jeg var tilmed logget ind, uden jeg havde foretaget mig noget 

Jeg kan jo ikke andet end konkludere, at brug af app'en er rent lotterispil, og jeg har oplevet, at det er mere reglen end undtagelsen, at der opstår mærkelige problemer.

Der er ikke samme problemer med streaming fra de store udenlandske streamingtjenester. Det er live-tv fra danske kanaler, der går koks i (ikke kun YouSee's app), så jeg fortsætter med at se tv fra DVB både kabel og satellit, men det er jo også klippestabilt.

 




Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2023 kl. 23:19
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Det fungerer ellers upåklageligt! Og gevinsten kan mærkes på tegnebogen Big smile

Ikke, når man “kun” har FTA kanalerne 😉


Klaus
Ser nærmest kun TV2, så jo!
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2023 kl. 23:24
Oprindeligt skrevet af C. Johansen C. Johansen skrev:

Det fungerer ellers upåklageligt? Nå - er denne tråd ikke oprettet, fordi det netop ikke fungerede

Det lille ord “ellers” skal du lægge mærke til. Det betyder at det har virket uden udfald indtil iaftes. Og så spørger jeg om nogen har oplevet det samme under håndbold kampen. Jeg har ikke bedt om at høre om alt muligt andet.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
M.K.A Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-August-2006
Status: Offline
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M.K.A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2023 kl. 07:51
Jeg så kampen via TV2 play appen på mit Sony AG8 og der mindes jeg ikke der var nogen problemer. 

Testede du om der var udfald på din internet forbindelse da du havde udfald? 


M.V.H M.K.A
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu