recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stream blev afbrudt under håndboldkamp iaftes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stream blev afbrudt under håndboldkamp iaftes

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2023 kl. 00:07
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Så ved du jo også at billedet faktisk aldrig fryser på flow tv.
Kan din apple tv eventuelt være en mandags model? Jeg har også oplevet frysninger på mine tre android enheder, men det har været særdeles sjældent.

Flemming
Det ved jeg ikke, det er gen.3, som er mindre og uden blæser inside. Den står helt frit og blir slet ikke varm. Men den fejler ikke mere i aften, så temmelig mystisk.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2023 kl. 00:55
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Nå men Apple TV kan åbenbart godt fejle. Og når den crasher efter 23 min, kan den genstartes ved at tage strømmen i 15 sek oplyste TV2 kundeservice chat. Men nu har den næsten kørt hele aftenen uden at crashe eller fryse billedet. Det er bare irriterende, når der skal oprettes en garanti reparation, at det er en periodisk fejl Unhappy

Det er meget normalt at sport chrasher, der er plads til X antal brugerer, og det nummer ændrer sig ikke ligegyldigt hvilken hardware du bruger til af streame på.

Det er jo et spørgsmål om udgifter og indtægter.
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2023 kl. 10:33
Hvis ATV så kun chrashede under sport, men den gør det konstant nu. Den kan ikke spille ret lang tid, før billedet blir uklart og fryser. Så jeg må ha oprettet en rep sag hos Power.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2023 kl. 10:39
Kun på TV2?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2023 kl. 11:55
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Så jeg må ha oprettet en rep sag hos Power.

Jeg ville vælge at køre hen til Power med den og få den byttet.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2023 kl. 12:37
Jeg henvendte mig til Power kundeservice, og fik en kompetent person i røret. Startede med at kigge på iOS, som er iOS 17.2 da den står til automatisk opdatering. Kiggede på wifi forbindelsen. Og da det var ok, gik vi videre med en nulstilling til sletning af alt.

Og så hjalp hun mig med at få Apple TV indstillet på ny. Og denne gang virkede det sjovt nok ikke at lægge min iPhone ved siden af. Så det manuel indstilling hele vejen, mens hun var med på kameraet på iPhone. Jeg tror det tog mindst en halv time før der kom billede på igen. Men følte heller ikke noget hastværk fra hende. Så topdollar for Power’s kundeservice so far. For jeg får en mail med et sags nr, så jeg kan følge op på det hvis frysningen fortsætter Thumbs Up
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu