recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streame Play Music til AVR?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Streame Play Music til AVR?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2017 kl. 17:32
Hvorfor vil du ikke bruge Spotify i stedet?
Jeg har prøvet Google musik, og synes ikke den er så god til at opdage nye kunstnere, men tilgengæld har de en suveræn Radio funktion.
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2017 kl. 20:05
Ikke for andet end at nu har jeg Play. Jeg kan bare skifte når det udløber. Bortset fra det ville jeg gerne vide hvordan man nemt får lyden fra apps der ikke er direkte understøttet i min AVR ud over anlægget. De indbyggede services er, bortset fra Spotify, ikke særligt interessante.

Bubble upnp ser ud til at være det eneste der virker rimeligt uden at roote telefonen, men betjeningen er ikke særligt elegant. Nærmere forvirrende. Tror løsningen er en chromecast eller at skifte til Spitify. Løsningen med en "mellem-app" der fanger lyden fra appen og router den over på anlægget virker ikke særligt godt synes jeg. Det var nok nemmere hvis jeg var villig til at roote den, men jeg er lige hoppet over på android, så der går nok lige et par dage inden den kommer på operationsbordet :-)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2017 kl. 22:39
Kan kun sige at AirPlay virker super...

Hvilken Yamaha er det du har?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2017 kl. 10:27
rx a2040. Jeg oplever at det ikke gør nogen forskel om jeg forsøger mig med airplay eller dlna. Dvs jeg nemt kan caste lokal musik fra en server til min AVR, men musik fra en streaming app der ikke selv kan se min AVR er noget bøvl fordi det skal castes af en ekstra app der helst skal have root adgang.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu