recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Strømforsyning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Strømforsyning

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kkds Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-December-2017
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kkds Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Strømforsyning
    Sendt: 04-December-2017 kl. 20:15
Hej. Jeg har en b&w pv1 subwoofer som desværre har kortsluttet strømforsyningen. Et nyt ved hifi-klubben koster spidsen, så jeg tænkte at der måtte være alternativer. Forstærkerdelen er et icepower 500A modul.
Er her nogle som kunne være behjælpelig?
Hvis ikke det kan indbygges som nuværende, vil det være ok med en separat boks til strømforsyning og forstærkerprintet.

Mvh Kim
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2017 kl. 20:22
Jeg har en velodyne microvee med præcis samme problem. En strømfirsyning der skal skiftes og et ret dyrt tilbud på rep. Finder du en alternativ løsning så råb gerne højt :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu