recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - sync mellem ipad og iphone ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

sync mellem ipad og iphone ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djangs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: sync mellem ipad og iphone ?
    Sendt: 19-September-2013 kl. 19:20
hey.
kan man ikke slå deling fra på iPhone.
problemet ligger i at det der sker på min iphone, sker også på min  ipad 2.

kan man ikke trykke på noget så de ikke deler oplysninger.











Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2013 kl. 19:30
Vil jeg også gerne vide? I starten var der ingen deling mellem min tlf og iPad, men pludselig er der. Pænt irriterende faktisk
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2013 kl. 19:49
Er det App's så skal automatisk overførsel deaktiveres under indstillinge for iTunes og AppStore.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2013 kl. 19:51
Det afhænger lidt af hvad i vil og ikke vil have syncet, men hvis i ikke vil ham ting fra iphonen ned på paden, så start på ipadens indstillinger for icloud og slå det fra i ikke vil have syncet.
Dernæst for apps skal i kigge på indstillingerne for appstore om den automatisk skal synce apps osv fra itunes og appsstore
Mvh

René
Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djangs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2013 kl. 20:08
problemet ved mig er, at når jeg skriver noget i noter på min iphone. så kommer de også i noter på ipad, og det syntes min datter er sjovt at rette i










Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2013 kl. 20:15
Det er under icloud på ipad slå skyderen fra på noter, og det er det samme med safari hvis du ikke vil have historik bookmarks osv blandet sammen
Mvh

René
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu