recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Synkroniserings problemer med Squeezebox
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSynkroniserings problemer med Squeezebox

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Peoke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Direkte link til dette indlæg Emne: Synkroniserings problemer med Squeezebox
    Sendt: 02-April-2008 kl. 07:10
Jeg har somme tider lidt problemer med at få musikken til at afspille synkront, på mine Squeezebox'es i hjemmet.

Jeg har selvfølgelig afkrydset feltet 'synkroniser' under indstillinger, men det er ikke altid det hjælper uanset hvor mange gange jeg tryker 'synkroniser'.... Andre dage virker det fint.

I øjeblikket har jeg 1 stk Squeezebox Duet og 1 stk Squeezebox Classic. Jeg har kigget alle indstillinger igennem, men det ser ud til at være sat op som det skal.

Jeg tror ikke det er mit netværk som er problemet. Der er fin dækning i hele hytten.

Det irriterer mig det skal være så kringlet at få det til at spille synkront! Jeg har gennem det sidste års tid, kørt med 'Apple Airport Express' til streaming af musik til 4 rum. Her har jeg aldrig oplevet at musikken har spillet asynkront... og her skulle man ikke engang klikke 'synkroniser' eller lignende, så burde det ikke også være muligt med Squeezebox?
But did you die?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu