recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Synology system 3final ude nu
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSynology system 3final ude nu

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2010 kl. 13:43
Glemte lige at nævne, at i f.eks MediaPlayer kan man godt tilføje andre foldere (både på egen eller andre maskiner på LANét), som også skal tages med i DNLA folderne. Det kunne f.eks være, hvis tøsen havde sine egne musik filer. Så kan hun bare tilføje den mappe/USB nøgle/Whatever som disse ligger på, så vil de efterfølgende også optræde i Musik folderen i MediaPlayer.
 
DNLA handler om at gøre det nemt og at holde tingene samlet, så man ikke roder rundt efter dem over alt. Det er nemt, det er smart. Men ja, det har da også begrænsninger. Det er dog mest af alt begrænsninger for os "tosser", som bare selv vil have styr på det.
 
Udvid det hele med en hjemmegruppe, så kan alle dele alt (I DNLA folderne), på LANét. Dvs. jeg behøver ikke bevæge mig ind til tøsen for at høre eller hente hendes musik. Det ligger klar på min maskine, hvis hun har valgt at dele det.
 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu