recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tablet spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

tablet spørgsmål

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djangs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2012 kl. 19:18
fandt denne her model og prismæssigt er det jo super(finder jo ikke en ipad til 2000 brugt).
 










Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 06:15
Har lige købt en arhcos g9 med 10,1" skærm, og er super tilfreds med den. Tændte den og opdaterede til android 4,0 med det samme. Var lidt i tvivl da jeg bestilte, om det var noget for mig, har en iPhone, men har ikke fortrudt. Koster ca 2000 for en 8gb med sdkorts slot for udvidelse, der kan derudover købes 3G slot hvis man finder ud af det skal bruges.
Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djangs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 09:42
har du evt et link til hvor du købte archos g9,kan ikke rigtig finde den til 2000kr.
kan den trække angry birds og er der mulighed for at se film på den uden det hakker?










Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 09:45

der er lidt forskellige størelser og priser her http://www.kelkoo.dk/ss-archos-g9.html

den trækker angry birds glimrende, har ikke set andre film end de film der lå på den endnu, uden problemer, men i følge nogle tests jeg læste inden jeg købte den, fik den netop ros for filmdelen af den.
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2012 kl. 04:50
Hvor gammel er din datter. Der er mange, der syntes en 10.1 " er for stor og svær at håndtere. De fleste pads, skulle kunne køre angry birds uden problemer. HTC flyer har en lidt mindre skærm og processor end archos. Men materialet og byggekvaliten, samt kvaliteten af skærmen er i den gode ende. Det er desværre ikke det man læser om archos g9. Men det kan jo være, at de har været lidt hårde i deres anmeldelser.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djangs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 09:39
nu er jeg så tæt på at bestille den archoc 101 g9,men nu læser jeg så at der er kommet en g9 turbo.
Er så lidt i tvivl om hvad det er jeg bestiller, vil jo helst have at det er den turbo model.

hvor kan jeg finde den nyest version af denne modelCry/købe.



Redigeret af djangs - 25-Marts-2012 kl. 08:47










Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu