recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tasker opskrifter til Android
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTasker opskrifter til Android

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Direkte link til dette indlæg Emne: Tasker opskrifter til Android
    Sendt: 26-Oktober-2011 kl. 17:16
Hej alle
 
Måske andre, ligeså vel som jeg selv, kunne tænke sig en tråd om programmet Tasker (til Android). Jeg syntes programmet er rigtigt smart, men dog en smule omstændigtConfused Derfor tænkte jeg at det kunne være sjovt at udveksle viden om Tasker og opskrifter på forskellige indstillinger til Tasker, som andre brugere kunne gøre god brug af. Mulighederne er så kolonormt mange, så det er mega uoverskueligt hvad man kan bruge dette program til.LOL Fantastisk.
Jeg kunne fx. godt tænke mig en opskrift på hvordan jeg aktivere Bluetooth, når jeg sætter min telefon i holderen i bilen (telefonen forbinder automatisk til min radio, når denne tændes). Derudover vil jeg gerne have at Bluetooth bliver slået fra efter x antal minutter (hvis telefonen ikke kan finde nogle enheder at parre med), efter jeg slukker bilen og forlader den.
 
Ved godt at det ikke er en mobilside, men der har før været udveklset info vedr. programmer til Android her på siden. Men byd ind med hvilke brugbare opskrifter I bruger i Tasker.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu