recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tdc løs på tråden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTdc løs på tråden

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Datamax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 402
Direkte link til dette indlæg Emne: Tdc løs på tråden
    Sendt: 17-Juni-2007 kl. 00:05

Hey! jeg har tdc webspeed, ville jo gerne have trådløst netvært ,

Hvor man kunne samle modem router switch i et , det vil jo sige mærkeligt stik indgang til M/R/S boxen, samt boxen skal kunne arbejde med webspeed.

Men det kan vel godt lade sig gøre  men hvordan laver jeg en søgning udfra de oplysninger på eks. edbpriser ?

Er der måske nogle der  kender et sådan produkt, og selvfølgelig gerne til en god pris.

Ellers kunne man selvfølgelig beholde det gamle modem, men ville jo gerne kunne smide en box ud når der kommer en ny ind, ellers hvor ender vi så...

     CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3
Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Status: Offline
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2007 kl. 02:50
Du må nok acceptere at beholde det gamle modem, da det giver det nemmeste setup.

Dermed kan du købe en vilkårlig router. Jeg har efterhånden sat mange Linksys WRT54GL op for folk i min omgangskreds, og det er en router, der giver mange muligheder. Dels er den forholdsvis billig, og dels giver den fire RJ45-tilslutninger. Den kan ses her: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=181069

Opsætningen er nem, og der gives også en vejledning i opsætning af sikkerhed.
HTH
Venligst
Søren
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu