recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Telia TV, Cartoon Network
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Telia TV, Cartoon Network

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Telia TV, Cartoon Network
    Sendt: 28-Februar-2023 kl. 16:36
Vil man kunne bestille BASIS (den lille pakke med 15 Tv-kanaler) og tilkøbe Cartoon Network og dermed have adgang til Cartoon Networks arkiv?

Jeg er interesseret i to serier der ligger i arkivet, Batman: Den tapre og modige og Teen Titans.

Er der nogle der ved om de med dansk tale og hvor mange episoder / sæsoner der er tilgængelige af de to serier?

Jeg har min TV pakke et andet sted og ønsker kun at benytte mig af denne mulighed i en måned eller to.

På forhånd tak Smile 


Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
Fisher65 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2021
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fisher65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2023 kl. 18:28
Jeg vil ikke være ubehøvlet, men tror du skal kontakte Telia direkte med dit spørgsmål.
Har selv Telia TV, og det er meget begrænset hvad de har rettigheder til i arkiv, uanset tilkøb af streaming/kanaler.
Vh
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2023 kl. 05:48
Så vidt jeg husker ligger Cartoon Network på HBO Max. Jeg kan ikke tjekke for dig, om de to titler ligger der, idet jeg har den amerikanske HBO Max.

Så hvis det kun er Cartoon Network du vil have adgang til, så er HBO Max en billigere løsning end Telia TV. 

PS: DR's kanaler kan du se uden beregning på DRTV og TV 2's kanaler kan købes i løskøb på TV 2 Play.
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2023 kl. 08:35
Teen Titans kan ses på HBO Max. Jeg kunne ikke lige finde den anden serie.
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2023 kl. 15:09
Jeg har fundet ud af at man godt kan gøre som jeg spurgte om.

Jeg skrev her, fordi jeg ikke fik svar på mail fra Telia før efter 48 timer, det kunne være der var nogen her der vidste det Smile

De to serier er ikke tilgængelige andre steder end i Telias arkiv. Jeg har HBO Max i forvejen og der er de ikke. Teen Titans og Teen Titans Go! er to forskellige serier. Wink
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu