recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TEST: NEEO multifjernbetjening – Del 1.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TEST: NEEO multifjernbetjening – Del 1.

 Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2017 kl. 08:28
Jeg har også kabel i min Brain. 

Jeg troede egentlig så at den prioriterede cable.

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2017 kl. 13:07
Har netop modtaget en mail fra NEEO, om de nu har rettet de problemer jeg har med SONOS, og de sender en opdatering ud senere på ugen.




Redigeret af hummelmose - 04-December-2017 kl. 13:08
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2017 kl. 16:23
Jeg ser også ud til at have fået løst mit YouTube-problem efter et input fra en anden bruger på deres forum.

Et "reset" af brain og fjernbetjening ser ud til at have løst det.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2017 kl. 17:20
Lad os holde denne her tråd varm.

Jeg har fået løst manglende CD input på forstærker, og de arbejder på at løse Sonos, der kommer en release i denne uge.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2017 kl. 17:25
Hvad løsning er det vedrørende Sonos der kommer?
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2017 kl. 17:43
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Hvad løsning er det vedrørende Sonos der kommer?

De har i første omgang løst de kompabilitetsproblemer der var med den nye version af Sonos - jeg er så i dialog med dem om Apple Music og Search.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2017 kl. 18:59
Hvis remoten lykkes, så bliver det helt sikkert min næste multifjernbetjening . Nu har jeg kun Sonos i nogle sekundære rum, og forestiller mig, at jeg stadig vil søge og betjene Sonos via min Ipad pga overskueligheden ved den større skærm . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2017 kl. 09:06
Jens, jeg har lige et lille input til del 1 af din anmeldelse, som jeg tror folk misforstår.

Det handler om "dumme enheder" - jeg tror folk, at folk tror, at de selv skal rejse sig og tænde for dumme enheder, eller have fat i fjernbetjeningen specifikt til disse enheder, f.eks. YouSee's boks.

"Men med YouSee boksen kunne vi også lave en opskrift, der tænder TV, og skifter til HDMI 1 på TV’et og så skal vi bare selv tænde boksen."

Man får selvfølgelig en "tænd/sluk"-option på skærmen på NEEO'en for den enhed som den ikke automatisk kender status for, så man skal ikke rejse sig og tænde/slukke den på anden vis...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2017 kl. 09:18
Hej. Det kan jeg godt rette - Jeg tester faktisk HDMI-CEC delen senere på ugen, for at se om jeg via den kan få den tændt / slukket.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2017 kl. 16:47
Man kan jo håbe lidt på samme forløb,som med medieafspilleren Popcorn Hour i sin tid . Den blev launchet som et meget ufærdigt produkt på software siden , men endte - efter utallige opdateringer - til sidst ud,som en aldeles fremragende afspiller. . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2017 kl. 18:04
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Man kan jo håbe lidt på samme forløb,som med medieafspilleren Popcorn Hour i sin tid . Den blev launchet som et meget ufærdigt produkt på software siden , men endte - efter utallige opdateringer - til sidst ud,som en aldeles fremragende afspiller. . .

Syntes allerede der er løst meget på de få dage jeg har kommunikeret med dem
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2017 kl. 16:21
Det ser ud til at jeg er en af dem der er ramt af batteri-problemer :(

Jeg tog NEEO'en ud af laderen i går aftes da jeg kom hjem fra job, og brugte den i løbet af aftenen, jeg lod den så ligge på stuebordet da jeg gik i seng, med vel omkring 95% strøm.

Her til eftermiddag hvor jeg kommer hjem, er den på 15% strøm - bare af at ligge på bordet!
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu