recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tid til opgradering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTid til opgradering

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Derre Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 85
Direkte link til dette indlæg Emne: Tid til opgradering
    Sendt: 12-Juni-2010 kl. 10:40
Jeg har nu haft min Onkyo 875'er i et år og er ved at være nået til det punkt hvor den ikke længere dækker mine behov. Jeg er rimelig tilfreds med dens klang og styrke, men efter at have opdaget at den ikke tillader analog passthrough, således at jeg ikke kan bruge en ekstern DAC, føler jeg mig nødsaget til at finde en anden receiver i stedet.

Jeg har kigget mig lidt omkring, og er blevet lun på en Pioneer SC-LX 72, der for tiden kan fås til 10.999kr hos KT-Radio. Min opfattelse er at der er flere herinde her har pioneer receivere, så derfor har jeg nogle spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med.

1. Tillader ovenstående Pioneer analog passthrough?

2. Har Pioneer en koldere lyd en min nuværende Onkyo? Jeg ved at Pioneer bruger digitale forstærkere, og mit nuværende match med AV Mi3 Sig og Onkyo er en anelse for lys i det til min smag.

3. Videochippen i min Onkyo er jeg ovenud tilfreds med, vil det være en nedgradering at skifte til Pioneer som eftersigende bruger faroudja, hvor Onkyo bruger HQV Reon chippen.

4. Er der nogle der selv har skiftet fra Onkyo til Pioneer, og som kan sætte nogle ord på hvordan skiftet påvirkede deres setup?

5. Er 4000kr et optimistisk beløb at forvente for min Onkyo 875?

Mange tak for din tid, håber på nogle gode og detaljerede svar Tongue
Stello Ai-500 | Audiovector S3 Avantgarde | Audiovector ZERO compression cables | Squeezebox Touch m. Panos PSU
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu