recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tilslutte iphone til pc.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

tilslutte iphone til pc.

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
pnhh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Lystrup
Status: Offline
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnhh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: tilslutte iphone til pc.
    Sendt: 31-Marts-2021 kl. 13:36
Skal hjælpe en med at flytte en del billeder og video fra en Iphone til en pc.

 Hvilket program skal man bruge til det. Kan sagtens se telefonen på pcen. Men kan ikke komme ind og se hvad der ligger telefonen.
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 2A3. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Fyne Audio F502
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2021 kl. 13:47
Jeg bruger iTunes.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2021 kl. 15:03
Oprindeligt skrevet af pnhh pnhh skrev:

Skal hjælpe en med at flytte en del billeder og video fra en Iphone til en pc.

 Hvilket program skal man bruge til det. Kan sagtens se telefonen på pcen. Men kan ikke komme ind og se hvad der ligger telefonen.

Når du tilslutter telefonen, så skulle det være sådan, at du skal tillade overførsel af data, og du skal trykke ja til dette, på telefonen. Sker det ikke?

Efter du på telefonen, har tilladt overførsel af data, så vil det virke på samme måde som, hvis du tilsluttede et kamera, og så blot bruger den gode, gamle Kopier/sæt ind-metode.


Redigeret af mnielsen - 31-Marts-2021 kl. 15:06
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2021 kl. 15:54
Oprindeligt skrevet af pnhh pnhh skrev:

 Hvilket program skal man bruge til det.

Stifinder......

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
pnhh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Lystrup
Status: Offline
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnhh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2021 kl. 16:09
Kan godt se telefonen i stifinder. Men den viser kun et ikon. Og det hjælper ikke at dobbelt klikke på det.

Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 2A3. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Fyne Audio F502
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2021 kl. 16:37
Så har i ikke givet tilladelse på telefonen.

Når stikket sættes i, kommer der et spørgefelt op på telefonen (skal være låst op).



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
pnhh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Lystrup
Status: Offline
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnhh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2021 kl. 16:44
Tak. Det tjekker jeg lige op når jeg skal kigge på det.
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 2A3. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Fyne Audio F502
Til top
pnhh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Lystrup
Status: Offline
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnhh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2021 kl. 20:11
Har prøvet med Itunes det fik jeg ikke til at virke.
 
 Stifinder fik jeg til at virke kortvarigt. Fik flyttet noget også blev der meldt der er ikke forbindelse.

 Hvordan sletter man noget på en Iphone. Der skulle gerne skaffes en del plads på telefonen.
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 2A3. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Fyne Audio F502
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2021 kl. 21:46
hvis det er billeder og video du vil slette går du i foto appen og sletter det du vil slette. Er det apps du vil af med trykker du vedvarende på den app du vil af med til den begynder at jingle (bevæge sig) og der kommer et x i øverste venstre hjørne Tryk på x’et og vælg slet.
Til top
pnhh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Lystrup
Status: Offline
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnhh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2021 kl. 23:31
Tak det vil jeg prøve i morgen.

Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 2A3. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Fyne Audio F502
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2021 kl. 23:49
Oprindeligt skrevet af pnhh pnhh skrev:

 Stifinder fik jeg til at virke kortvarigt. Fik flyttet noget også blev der meldt der er ikke forbindelse.

 Hvordan sletter man noget på en Iphone. Der skulle gerne skaffes en del plads på telefonen.

Stifinder virker altid for mig.

Hvis du vil have mere plads, kopierer du ikke, men klipper.
Efterfølgende går du ind i indstillinger, generelt, iPhone lagringsplads, fotos og trykkerTøm  ved albummet “slettet for nylig”.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2021 kl. 07:06
Oprindeligt skrevet af pnhh pnhh skrev:

Har prøvet med Itunes det fik jeg ikke til at virke.
 
 Stifinder fik jeg til at virke kortvarigt. Fik flyttet noget også blev der meldt der er ikke forbindelse.

 Hvordan sletter man noget på en Iphone. Der skulle gerne skaffes en del plads på telefonen.

Huskede du at give tilladelse på telefonen, til overførsel af data?
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu