recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Toto iKB-hallen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketToto iKB-hallen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Direkte link til dette indlæg Emne: Toto iKB-hallen
    Sendt: 01-Juli-2011 kl. 09:56
Skriv lige lidt om jeres oplevelser hvis i var inde at se ovennævnte torsdag aften.
Kunne ikke selv være der, men overvejer Vejle om et par uger.
Har set dem flere gange, men kunne godt tænke mig at opleve Joseph Williams live......Tongue


Redigeret af Ning - 01-Juli-2011 kl. 09:57
Ning
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 697
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2011 kl. 11:41
- jamen, skal gerne lige hurtigt viderebringe min oplevelse af koncerten i aftes.
Først og fremmeste så var der SÅ megen dynamik i de "gamle drenge", og en ganske imposant åbning med fuld knald på lyd og lys ( 'havde nogle heftige "hvid- lys"- projektorer stående bagerst i set-uppet, som de med strobeskob-effekter fyrede af Smile )
 
Alligevel synes jeg ikke rigtig at KB-hallen "rockede" den første halve times tid - og valget af de første nummere var måske ikke "helt skarpe". Stemningen blev bedre, og den sidste del af koncerten var klart bedst.
Overordnet var det en fed koncert - omend Steve Lukather har en tendens til at fyre "guitar-lir" af i tide og utide.....det skal så siges at han bare er fænomonal til det Wink
 
Aftens clou var helt sikkert ekstra-nummeret Hold the line - en ca. ti minutters toto-klimax på f u l d tryk Big smile
 
Eneste toto-medlem som jeg synes "hænger", er deres forsanger Joseph - jeg synes simpelthen ikke at hans stemme er god/overbevisende nok, og har f.eks. ikke Bobby Kimballs format.
 
Men hvad han manglede i stemme, havde den ene korsanger, en spinkel sort kvinde, som bare kunne synge ( og skrige LOL)
 
Jeg sad ude på den ene langside - og måske at det var derfor - og opfattede lyden som temmelig mudret. Især vokalen lød oftest ad h... til, og hvis man ikke kendte teksterne ville man simpelthen ikke vide/kunne høre hvad der blev sunget.
Og så varmen...der var simpelthen ulideligt varmt derinde...utroligt at der ikke er et klimaanlæg sådanne steder.....
 
.....men som sagt, overordnet en fin koncert......omend jeg nok ikke behøver at se/høre dem igen næste gang.
 
MVH
Jesper


Redigeret af JesA - 01-Juli-2011 kl. 11:48
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu