recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløst Apple CarPlay
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Trådløst Apple CarPlay

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2023 kl. 06:12
nej pengene var til 2022 modellen - importeret
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2023 kl. 06:12
Dem jeg kender med Cupra Born har trådløst CarPlay.  
Til top
Briskus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-August-2012
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Briskus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2023 kl. 07:36
Den faceliftede Cupra Born er slet ikke kommet endnu, den kommer først i 2024. Trådløst CarPlay har altid været standard på Cupra Born. Mon det kan være trådløst opladning du forveksler det med?? Det er nemlig ekstraudstyr, ikke standard. 

OK, har lige overset at du skriver importeret, jeg ved så selvfølglig ikke om der kan være lande hvor det ikke er standardudstyr. 


Redigeret af Briskus - 28-Oktober-2023 kl. 07:38
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2023 kl. 09:42

Jeg fik af vide af sælgeren at der ikke var trådløst Apple CarPlay 

Nu har jeg så fået bilen og der er så både trådløst opladning og trådløst CarPlay - skulle dog ændre nogle ting i iPhonen for at få det til at fungere….. men nu fungerer det…. Jubiiii.  Tak for inputs- skal rode med en masse indstillinger i dag :)
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2023 kl. 10:01
der skal kun parres ikke andet.
og så kan man sortere app i carplay og vælge rækkefølge

Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2023 kl. 10:03
nej der var nogle ting der skulle ordnes på min telefon inden jeg havde en pind der hed CarPlay - men en YouTube video hjalp
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu