recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV/hifi-møbler og dybde
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV/hifi-møbler og dybde

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Abolsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Juni-2006
Status: Offline
Point: 249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2007 kl. 14:33

Det kræver nu heller ikke det vilde værktøj. Jeg startede med kradse en tegning ned med nogle mål på. Dem tog jeg bare med i Silvan og så skar de ellers pladerne ud for mig. Det eneste man skal bruge er vel sandpapir, træ-dyvler, trælim, hammer, skruer, træbor, skruemaskine, spartelmasse, spartel, grunder, noget maling og nogle pensler
Jeg maler mit i sort højglans (nogle vil vel kalde det pianolak), når jeg når så langt.

Det skal lige siges at jeg aldrig før har prøvet det heller, så jeg er også ret spændt på udfaldet

Til top
Abolsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Juni-2006
Status: Offline
Point: 249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2007 kl. 16:52

Kæmper med de skide billeder... Hverken mit 1000 år gamle digital kamera eller min mobil vil som jeg vil! 

Til top
MikeMadsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2007 kl. 20:08

Hej

Se her: http://www.voicefurniture.com/english/products/?concept=azza ro&ProductId=180 og her: http://www.minhembio.com/Aygodriver

Synes dette tv bord har et fedt design, kan fåes i mange forskellige farver. Din har en dybte på 50 cm, så der skulle være plads nok.

Ellers er der også boconcept, de laver også nogle fed møbler.

http://www.boconcept.dk/TV/Hi-Fi_møbler-75192.aspx

MVH

Michael

Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2007 kl. 20:16

Eller kan man ringe til en møbelsnedker og bede dem om at skære pladerne ud. Lave hylder, låger, skuffer som man vil.
Jeg er igang med at bestille et møbel, som ligner Clic/frislev, men er lidt større. Det bliver lavet i MDF, og der bliver lavet 2 skuffer, samt låger med HT. stof, bagbelædning. Ja simpelthen det hele. Det bliver lavet med skjulte samlinger, så det er lige til at male og så samle. VUPTI Clic eller frislev for det halve...
Så er man sikker på det passer og ser godt ud!

Med venlig hilsen

 

De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables






Til top
Business101 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 423
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2007 kl. 10:11
Oprindeligt skrevet af Abolsen Abolsen skrev:

Oprindeligt skrevet af kimnorgaard kimnorgaard skrev:


Hvad vil det sige at fuldspartle dem?


Det er bare at klatte noget helt almindeligt sandspartelmasse ud på pladerne, og glatte det ud og lade det tørre. Derefter skal det slibes HELT plant. Det gøres for at fjerne alle ujævnheder i pladerne, små mellemrum ved samlinger, for at dække forsænkninger ved skruer osv.

Jeg er ikke selv nået så langt endnu. Er netop blevet færdig med at få samlet pladerne og få skåret ud til ledninger. Jeg har taget et par billeder med min telefon, dem kan jeg jo  lige uploade inden så længe..



min receiver er en onkyo 605

er ikke lige hjemme så mål kan jeg ikke give dig, men denne opstilling har den fordel at alle kabler er skjult bag møblet og du kan derfor tilføje eller fjerne enheder uden at skulle rode med alle kabler

møblet er upnp
Panasonic TH-42PX70EA, Onkyo TX-SR605, KEF KHT5005.1

KEF KHT2005.2

Dreambox dm500-s, Popcorn Hour

Windows Home Server

SB3 og Squeezebox Duet





Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu