recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV i sommerhus gået i stykker - mistænker lejer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV i sommerhus gået i stykker - mistænker lejer

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1665
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2023 kl. 10:53
Jeg har fået forsikringen til at tage det. Den gik lige igennem. Men selvfølgelig med afskrivning. TV'et ryger på lossen en af dagene. Fandt et brugt C9 65" til 4200kr

@Jetdirect: Har nogenlunde styr på reglerne. Spørgsmål gik på om man kan overbevise forsikring om at TV har være fysisk misbrugt, og det kunne man godt. Vi tjekker også altid huset, da det er med servicekonsulent, så altid den samme der tjekker folk ind og ud, og gør rent, men det betyder ikke at man fanger alt. ¨

Der er link til huset i min signatur hvis nogen skulle have interesse :-)
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2023 kl. 11:14
Oprindeligt skrevet af henningdalgaard henningdalgaard skrev:

Jeg har fået forsikringen til at tage det. Den gik lige igennem. Men selvfølgelig med afskrivning. TV'et ryger på lossen en af dagene. Fandt et brugt C9 65" til 4200kr

@Jetdirect: Har nogenlunde styr på reglerne. Spørgsmål gik på om man kan overbevise forsikring om at TV har være fysisk misbrugt, og det kunne man godt. Vi tjekker også altid huset, da det er med servicekonsulent, så altid den samme der tjekker folk ind og ud, og gør rent, men det betyder ikke at man fanger alt. ¨

Der er link til huset i min signatur hvis nogen skulle have interesse :-)

godt og høre du får lidt ud af det.

Du kan vælge og bruge små mellem kabler som så ligger fremme som bruger så kan tilslutte til istedet for man skal rode på bagsiden af tv, evt mærk kabler op hvilke port numre de har.


Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1665
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2023 kl. 12:10
Nå ja, det glemte jeg at nævne. Jeg satte et HDMI kabel i TV og fastgjorde det med strips. Den hænger så på siden af TV'et så lejerne kan se den, inden de begynder at mosle med TV'et :-) 
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2023 kl. 17:02
Damn en god pris for 65” c9
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4265
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2023 kl. 17:08
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

Damn en god pris for 65” c9
Det har kun kostet 12k for 3 år siden, så er brugtprisen vel spot on Tongue


Redigeret af Munch - 13-Januar-2023 kl. 17:09
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu