recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV signal efter Yousee analog lukning?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV signal efter Yousee analog lukning?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV signal efter Yousee analog lukning?
    Sendt: 09-Februar-2016 kl. 11:06
 Jeg undrer mig lidt over at mit tv efter yousee lukning af analoge kanaler, 

Mit tv Panasonic TX-P50G30 har både DVB-C ,DVB-T og analog, men det finder ingen kanaler på DVB-C eller T , er det fordi at antennekabel går via Yousee boksen?, jeg troede at signalet passerede gennem boksen også når den er slukket, jeg ser Teksttv hver morgen på tv ,og synes det er bøvlet hvis jeg skal til at have tændt boksen nu for det.

MVH Frank Pedersen

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2016 kl. 11:26

Det er længe siden jeg har haft en YS kasse, men der er gennemsløjfning, kan dog ikke huske om det er en funktion der skal aktiveres.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2016 kl. 11:34
Tak for svar ,jeg må kigge i indstillingerne så.
MVH Frank Pedersen

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2016 kl. 11:38

Når du siger slukket, så er det vel ikke helt slukket, men på Stand By.? Er den helt slukket, så kommer der ikke noget signal.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Ole G Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole G Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2016 kl. 11:44
Hvis du, før lukningen af de analoge kanaler, kunne se Tekst-TV med slukket YouSee boks, så tyder det da på at antennesignalet bliver gennemsløjfet.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu