recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 sport
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV2 sport

 Besvar Besvar Side  <1234 12>
Forfatter
Besked
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 1677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2007 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af Fra TV2sport.dk Fra TV2sport.dk skrev:

Hvor TV 2 SPORT vil sende i almindelig opløsning, skal TV 2 SPORT sende i HD-format og vise begivenheder, der ikke er tilgængelige på TV 2 SPORT.


Mangler der ikke noget i den sætning, for at det ikke skal være helt sort?

Mvh Michael
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
Anden4220 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2007 kl. 20:04
Der står Tv2 SPORT ekstra

Panasonic TH37PX80
Sony surround
Apple Airport express
Triax C-HD415CX
Playstation 3

Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 1677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2007 kl. 21:02
Oprindeligt skrevet af Anden4220 Anden4220 skrev:

Der står Tv2 SPORT ekstra



Ja det gør der så nu.

Men da jeg kopierede teksten var det ikke tilfældet, og som sætningen da tog sig ud, fandt jeg dan ganske morsom.

Mvh Michael
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
And_Christensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 81
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2007 kl. 21:19

Har læst at der stadig er nogle problemer imellem viasat/tv2 og konkurrencestyrelsen. Men når der på et tidspunkt er kommet styr på de ting venter der lange forhandlinger med de store tv selvskaver TDC/Telia Stofa og viasat/tv2, da de finder priser på 25 kr. i måneden for meget.

Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2007 kl. 10:39

At TV 2 kan slippe af sted med sende noget i HD tillader jeg mig tvivle en hel del. Konkurrencestyrelse eller ikke, og samme styrelse styrer det saadan at vi ikke faar det via Kablerne.     Jeg troede oprigtig kun det var Canal Digital som ligesom evnede dette, altsaa via Satellit. Naar man af konkurrencehensyn kan holde kortene taet til kroppen saa _______, kan De udsaette det saalaenge at naar det kommer kan det vaere lige meget.

Aegte 16:9 paa Selectorer og andre digitale modtagere, saa koerer det, og slaget paa tasken siger NFL i HD vinteren 07/08 hvor det senere bliver OL.

Om jeg har belaeg eller links for det her? Nej absolut ikke, men mit problem med Konkurrencestyrelsen og TV sport/HD fortaelller mig at ytringsfriheden her er graenseloes. Jeg mener det er jo ikke injurier jeg kommer med. Jeg kan heller ikke stilles til ansvar overfor TDC's Sagem 81 og Philips Tv 9731 str. 37 inch.



Redigeret af moho - 16-Februar-2007 kl. 10:44
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2007 kl. 11:03

Oprindeligt skrevet af moho moho skrev:

At TV 2 kan slippe af sted med sende noget i HD tillader jeg mig tvivle en hel del.

Kanalen TV 2 kan ikke.

Men TV 2 er i dag en medievirksomhed med mange kanaler som ikke er public service TV 2/Zulu, TV 2/Film, TV 2/News, TV 2/Charlie. Det er betalingskanaler, som ikke er underlagt puclic service. De sælges til dem der vil betale for dem, og der er kommercielle kanaler. Der er ikke et krav om et vist antal husstande som kan modtage dem. Hverken på kabel eller satellit.

Her er tale om TV 2/Sport, et firma som etableres sammen med Viasat, hvis konkurrencestyrelsen ellers godkender samarbejdet. De skal sikkert vurdere en række spørgsmål ligefra monopol-tilstande til fordeling af sportsrettigheder i henhold til nuværende kontrakter.

TV 2/Sport vil få både en SD og en HD kanal.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
it johnni Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2007 kl. 15:22
Oprindeligt skrevet af samanda samanda skrev:

http://tv2sport.dk/

Så er der lidt gang i tingene

det ser godt ud

Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2007 kl. 16:41

Jeg kan bare ikke lade være med at spørge mig selv.. Har vi virkeligt brug for/plads til 2 sports kanaler mere?

Er lidt spændt på om det overhovedet kommer på kabelnettet, tvivler lidt på det og hvis ikke, så tror jeg ikke det bliver den store succes

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2007 kl. 16:54

Oprindeligt skrevet af bibihest bibihest skrev:

Jeg kan bare ikke lade være med at spørge mig selv.. Har vi virkeligt brug for/plads til 2 sports kanaler mere?

Det er teknisk set heller ikke to nye kanaler. Den almindelige kanal - TV2 Sport - erstatter Viasat Sport 1.

Så det nye bliver HD kanalen - TV2 Sport Xtra - og dem kan vi vel dårligt få nok af i denne tid. Altså kanaler der sender HDTV.

  /Lars

 

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
it johnni Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2007 kl. 15:23
Tv2-sport skulle erstatter Viasat Sport 1 på kabelnettet , så det er tdc jo nørd til at gå med til
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2007 kl. 15:52

Oprindeligt skrevet af it johnni it johnni skrev:

Tv2-sport skulle erstatter Viasat Sport 1 på kabelnettet , så det er tdc jo nørd til at gå med til

Ikke nødvendigvis - for prisen er ikke den samme. Det er det de forhandler om

Men Jeg læste lige i Jyllands-Posten i dag, at TDC gerne vil have HDTV kanalen med i deres udbud. Så mon ikke de finder frem til en løsning.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
it johnni Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2007 kl. 16:08
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af it johnni it johnni skrev:

Tv2-sport skulle erstatter Viasat Sport 1 på kabelnettet , så det er tdc jo nørd til at gå med til

Ikke nødvendigvis - for prisen er ikke den samme. Det er det de forhandler om

Men Jeg læste lige i Jyllands-Posten i dag, at TDC gerne vil have HDTV kanalen med i deres udbud. Så mon ikke de finder frem til en løsning.

  /Lars

ok det tror jeg også at de finder en løsning



Redigeret af it johnni - 19-Februar-2007 kl. 16:08
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu