recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 sport
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV2 sport

 Besvar Besvar Side  <12345 12>
Forfatter
Besked
Wester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 542
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2007 kl. 16:10
Alt, og jeg mener alt er bedre end viasat l-3 som jeg synes er dårligt. Jeg er motorsportsinteresseret og savner Eurosport, men de har for uhyrlige priser for min antenneforening.
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
Til top
it johnni Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2007 kl. 16:17

Oprindeligt skrevet af Wester Wester skrev:

Alt, og jeg mener alt er bedre end viasat l-3 som jeg synes er dårligt. Jeg er motorsportsinteresseret og savner Eurosport, men de har for uhyrlige priser for min antenneforening.

jeg har dem alle tre med selector , ser dem ikke så tit.

men jeg må sige at tv2-sport ser til at være god ud ,glæder mig til den starter

Til top
it johnni Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2007 kl. 17:38

nyt om tv-sport http://sattv.dk/nyhed.aspx?ArticleID=1731

Folketinget ind i MTG/TV2 sag 

Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 718
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2007 kl. 11:22
TV2 Sport Xtra skal vi nok forvente bliver uden HDTV i starten. Viasat har heller ikke HDTV bokse klar endnu. De får da også rigeligt med indhold, til at fylde begge kanaler i weekenden udfra deres rettigheder.
Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2007 kl. 11:59

Sidste nyt:

Konkurancestyrelsen har givet TV2 Sport lov til at forhandle med distrubutører (TDC/STOFA m.m.)

I øvrigt handler TV2 programmet LPS på torsdag netop om TV2Sport, hvor direktøren for TV2 Sport kommer i studiet og besvarer spørgsmål.

 

 

Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2007 kl. 12:08
Det må så betyde at KS vil give godkende TV2 Sport, ellers giver det jo ingen mening at starte en masse forhandlinger, og bagefter nægte en sendetilladelse.
Til top
it johnni Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2007 kl. 12:14
det lyder godt
Til top
it johnni Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2007 kl. 12:17
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2007 kl. 12:41

Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Det må så betyde at KS vil give godkende TV2 Sport, ellers giver det jo ingen mening at starte en masse forhandlinger, og bagefter nægte en sendetilladelse.

Det er jeg ikke enig i. Det er ikke Konkurrencestyrelsens problem, hvis TV2 Sport spilder tid på forhandlinger om en kanal, som ikke bliver til noget. De har også fået tilladelse til at ansætte en direktør; den karriere bliver kortvarig, hvis kanalen ikke bliver til noget.

En anden ting, som dog næppe er et anliggende for KS: personligt undrer jeg mig over at TV2's ejere (og det politiske bagland) har fået/godkendt ideen om denne fælles kanal med Viasat. TV2 koncernen er som bekendt til salg (afventer en EU retssag om statsstøtte), og Vias[kv]at er en af byderne. Hvis nu TV2 ender med at blive solgt til en anden TV koncern, vil de fra starten have et forpligtende samarbejde med Viasat.



Redigeret af JesperLund - 28-Februar-2007 kl. 12:46
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2007 kl. 12:54
Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

En anden ting, som dog næppe er et anliggende for KS: personligt undrer jeg mig over at TV2's ejere (og det politiske bagland) har fået/godkendt ideen om denne fælles kanal med Viasat. TV2 koncernen er som bekendt til salg (afventer en EU retssag om statsstøtte), og Vias[kv]at er en af byderne. Hvis nu TV2 ender med at blive solgt til en anden TV koncern, vil de fra starten have et forpligtende samarbejde med Viasat.

Jeg tror det er fordi TV2 ikke er i tvivl om hvem de nye ejere bliver

Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2007 kl. 13:55
Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Det må så betyde at KS vil give godkende TV2 Sport, ellers giver det jo ingen mening at starte en masse forhandlinger, og bagefter nægte en sendetilladelse.

Det er jeg ikke enig i. Det er ikke Konkurrencestyrelsens problem, hvis TV2 Sport spilder tid på forhandlinger om en kanal, som ikke bliver til noget. De har også fået tilladelse til at ansætte en direktør; den karriere bliver kortvarig, hvis kanalen ikke bliver til noget.

En anden ting, som dog næppe er et anliggende for KS: personligt undrer jeg mig over at TV2's ejere (og det politiske bagland) har fået/godkendt ideen om denne fælles kanal med Viasat. TV2 koncernen er som bekendt til salg (afventer en EU retssag om statsstøtte), og Vias[kv]at er en af byderne. Hvis nu TV2 ender med at blive solgt til en anden TV koncern, vil de fra starten have et forpligtende samarbejde med Viasat.

Enig men det er KS som skulle godkende at de overhovedet må kontakte potentielle kunder, og hvis ikke KS allerede har en rigtig god fornemmelse af de vil godkende TV2 Sport så giver den tilladelse ikke mening. Hvis de bare var ligeglade hvorfor har de så ikke givet den tilladelse for lang tid siden?

Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2007 kl. 13:57
Oprindeligt skrevet af Ullum Ullum skrev:

Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

En anden ting, som dog næppe er et anliggende for KS: personligt undrer jeg mig over at TV2's ejere (og det politiske bagland) har fået/godkendt ideen om denne fælles kanal med Viasat. TV2 koncernen er som bekendt til salg (afventer en EU retssag om statsstøtte), og Vias[kv]at er en af byderne. Hvis nu TV2 ender med at blive solgt til en anden TV koncern, vil de fra starten have et forpligtende samarbejde med Viasat.

Jeg tror det er fordi TV2 ikke er i tvivl om hvem de nye ejere bliver

Så ved TV2 noget folketinget ikke ved, for det er dem som står som sælger. TV2 har faktisk ikke noget at skulle have sagt.

Noget andet er så at de med de seneste tiltagelser (TV2 Sport, ansættelse af en tidligere MTG direktør og News på Viasat istedet for CD) vinker til Brian Mikkelsen med en vognstang om at de da gerne ser MTG som de nye ejere

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu