recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV-boks - vibrationer og brum
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV-boks - vibrationer og brum

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV-boks - vibrationer og brum
    Sendt: 07-April-2016 kl. 05:51
Min TDC TV-boks i soveværelset står på et træ-møbel.

Da TV-boksen indeholder en harddisk og måske en ventilator afgiver den vibrationer til træ-møblet, der naturligvis kommer i svingninger og afgiver en brummen. 

Et andet eksempel er min Synology NAS, der ligeledes står i et træ-møbel og afgiver brum. Det er dog blevet betydeligt bedre efter skift til Seagate NAS diske - men der er stadig vibrationer, der bliver til brummen i træmøblet.

Jeg har forsøgt med forskelligt underlag som bomuldsklude, gummi og lignende. Det hjælper lidt.

Men mit spørgsmål er, om nogen i dette forum har specielt gode erfaringer med vibrationsdæmpende materialer i denne sammenhæng?

På forhånd tak!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu