recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Twonky på NAS (qnap)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTwonky på NAS (qnap)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tordenfod Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-December-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: Twonky på NAS (qnap)
    Sendt: 11-December-2010 kl. 14:13
Jeg er kommet i "alvorlige" problemer Cry..

Jeg har i vanvare opsat Twonkymedia på min Qnap 209 PROII med PASSWORD- hvilket jeg aldrig skulle have gjort Confused.... Jeg har forgæves forsøgt at hive lidt hjælp ud af qnap´s eget fora - men det halter noget. Derfor prøver jeg nu her Clap

Historikken og den "hjælp" jeg har kunne finde er samlet her http:///211.78.87.227/viewtopic.php?f=177&t=1623&sid=86f09a3ace03470ca3a48200368d0902
Ja jeg ved det- men fandt det nemmere for alle at linke til "historien" ... Som der skrevet står har jeg kunne fremdrage filen vha putty (tror jeg !! ) men lige meget hjalp det.. Så skulle der være en som evt havde haft lign probs herinde så hører jeg gerne nærmere .....
Til top
tordenfod Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-December-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2010 kl. 15:43
WOHA.... Tror sgu jeg fik has på knassen.... MAn skal bare råbe hjælp - det virker..
LHM er tykkere end blod !!
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2388
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2010 kl. 17:13
Oprindeligt skrevet af tordenfod tordenfod skrev:

WOHA.... Tror sgu jeg fik has på knassen.... MAn skal bare råbe hjælp - det virker..


Herligt, huske at skrive et eller andet sted (fx. i tråden på det der qnap forum) hvordan du gjorde, det kan måske hjælpe den næste i rækken og det er også ret fedt om et år når du har fået pillet igen og glemt hvad det egentlig var der skulle til.. Wink
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu