recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Undgå deling af filer i åbent beboernetværk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUndgå deling af filer i åbent beboernetværk

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2011 kl. 22:51
Jeg takker for de sidste 2 indlæg.
Ud over at henvende mig til udbyder, der fører logfil, vil jeg rejse problemstillingen over for bestyrelsen og vores forretningsførerselskab, KAB, som måske har noget ekspertise, vi kan bruge.

Anbefalingen af router er vigtig, men ikke noget universalmiddel. Der er altid nogen der ikke sikrer deres trådløse netværk eller vælger en svag kryptering som WEP. Der er brug for bedre oplysning og vejledning på dette og andre områder, og det vil jeg prøve at gøre noget ved.
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2011 kl. 00:40
Oprindeligt skrevet af Vilhelm Vilhelm skrev:

Anbefalingen af router er vigtig, men ikke noget universalmiddel.


Anbefalingen af router er ganske universel, på samme vis som det anbefales at bruge en router, når man har en "almindelig ADSL-forbindelse".

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2011 kl. 01:07
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Vilhelm Vilhelm skrev:

Anbefalingen af router er vigtig, men ikke noget universalmiddel.


Anbefalingen af router er ganske universel, på samme vis som det anbefales at bruge en router, når man har en "almindelig ADSL-forbindelse".
Klaus

Jeg har åbenbart formuleret mig så det kan misforstås. Jeg er fuldstændig indforstået med at en router bør anvendes.

Jeg skrev at en router ikke er et universalmiddel og mente dermed at det ikke løser alle sikkerhedsproblemer, for  "der er altid nogen der ikke sikrer deres trådløse netværk eller vælger en svag kryptering som WEP. Der er brug for bedre oplysning og vejledning på dette og andre områder, og det vil jeg prøve at gøre noget ved."
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu