Siden 2003 Det danske community for hjemmets elektronik og indhold 205.000 unikke brugere hver måned (gns)
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg   Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Unify switch
  Regler og retningslinjer Regler  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Unify switch

Side  <12
Forfatter
Besked
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 timer 58 minutter siden kl. 11:54
har du købt dem jeg linkede til? (i unifi udgaven?) - husk sfp moduler er ikke ens så hvis ikke du køber nogen som er garanteret til at virke - er det lidt et lotteri.
Til top
Annonce
Til top
koden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 235
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér koden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 timer 27 minutter siden kl. 12:25
nej ikke købt noget endnu. Men køber dem du linkede til hvis du mener de passer?

Det passer i øvrigt perfekt da jeg rent faktisk skal bruge 9 porte i alt.
Formoder ikke de kan levere POE strøm, så jeg skal bruge dem til mine væg stik.
Ubiquity Unifi
USG3 router/firewall
Switch8 150W
2 x AP lite
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 timer 60 minutter siden kl. 12:52
de to sidste porte kan ikke levere strøm nej. 

de sfp porte jeg linkede til burde virke ja, det skriver producenten ihvertfald, forudsat du køber den udgave hvor der står ubiquiti ved på amazon. Har ikke prøvet dem selv dog.

skal du bruge 9 porte med poe forstår jeg dog ikke lige hvoffor du har valgt en us-8-150w frem for en us-16-150w eller us-24-250w ?
Til top
koden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 235
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér koden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 timer 47 minutter siden kl. 13:05
Nej skal kun bruge 3 porte med POE. Til mine 3 AP'er.
De sidste 4 er til fremtidig evt. POE brug.
Ubiquity Unifi
USG3 router/firewall
Switch8 150W
2 x AP lite
Til top
skandshus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-November-2010
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skandshus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 4 timer 53 minutter siden kl. 20:59
Din VOIP port på USG kan du godt bruge som en sekundær Lan port, OG som en lan2 port
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum
Forum-tilladelser Se dropdown menu