recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ur via RDS på P3 går forkert
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ur via RDS på P3 går forkert

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trikker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ur via RDS på P3 går forkert
    Sendt: 23-Februar-2012 kl. 16:36
Er det kun mig der har problemer med, at uret i mine autoradioer går forkert når jeg høre P3 (93.9) ?
Når jeg skifter over på en anden station f.eks. P4 KBH (96.5) så går det pludselig rigtigt !
Er der nogle der ved hvad det skyldes, og evt. om det bliver ordnet snart.
Det er det samme i både min egen og firmaets bil.
 
Jeg håber det er det rigtige forum dette indlæg er havnet i,jeg kunne ikke finde et om radiomodtagelse.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 16:46
Her er det rigtige underforum:
 
Mener iøvrigt ikke mit ur i autoradioen er styret af nogen station, da jeg selv må stille sommer/vintertid. Men når jeg stiller uret i instrumentbrættet, følger radioens ur med.


Redigeret af Kampus - 23-Februar-2012 kl. 16:49
Til top
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trikker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 16:56
Jeg er bare ikke sikker på det kun er i bilen, men også hvis man har en radio stående derhjemme.
Derfor blev tråden oprettet her (i mangel af bedre).
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 17:07
Ja men så er det sikkert udmærket her.
 
Kan bare ikke helt følge dig. Hvis du har en radio på FM båndet, er der da ingen opdatering af tid. Det er der på DAB.
 
Og på radiostyrede clockradioer via senderen i Frankfurt.
Til top
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trikker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 17:30
Radioerne har RDS med den funktion der hedder CT (ClockTime).
Til top
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trikker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2012 kl. 22:46
Det lader til de har opdaget fejlen inde i DR, nu virker det ihvertfald igen af sig selv !
Ja ja, alt kommer til den der venter.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu