recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V/B/S: Panasonic UT50:
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V/B/S: Panasonic UT50:

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V/B/S: Panasonic UT50:
    Sendt: 16-September-2013 kl. 13:08
Jeg går og overvejer at sælge mit 50" Panasonic UT50 Plasma 2012 model. Den er købt i december, så stadig rigelig med garanti.

Hvis den skulle byttes kunne jeg godt forestille mig noget i stil med Samsungs Plasma PS51D8005 eller derefter.

Hvad vil denne skærm kunne indbringe eller kunne nogen være interesseret i byttehandel med ovenstående?


Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2013 kl. 19:40
Hvor bor den?
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2013 kl. 21:38
I Lejre nær Roskilde på Sjælland.
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2013 kl. 22:22
Ok, geografien hænger ikke så godt sammen i forhold til afhentning....
Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Status: Offline
Point: 1042
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Badsted Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2013 kl. 22:45

Hvor forestiller du dig, at vi er henne rent prismæssigt? Var tidligere lun på ST50, men ved ikke,  om der er helt samme kvalitet i denne skærm, også i forhold til den 42" PX80, jeg kigger på i dag :-)

Mvh
Henrik Badsted
Til top
cmnielsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-April-2005
Sted: Aalborg, DK
Status: Offline
Point: 294
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2013 kl. 14:37
Har du et link til den model?
Jeg synes ike rigtig jeg kan finde den med google.

Jeg går ud fra at der er c tuner indbygget?

Redigeret af cmnielsen - 18-September-2013 kl. 14:45
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2013 kl. 14:57
Link har jeg fundet noget her
http://flatpanels.dk/artikel.php?subaction=showfull&id=1329733821

Pris ved jeg ikke det er jo en ret ny skærm så sælger kun hvis prisen er fornuftig.
Til top
cmnielsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-April-2005
Sted: Aalborg, DK
Status: Offline
Point: 294
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2013 kl. 18:54
Hvad er en fornuftig pris for dig?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu