recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af projekter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af projekter

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2023 kl. 20:41
uha-uha. Der findes ikke noget værre end at blive irettesat af "Supergris" Det svarer til min gamle tysklærer,Hr Swendigheit, når man stavede "zusammen" med S i stadet for Z. Lover fremover at tage mig sammen!!!

Min hjemmebio
NAD-sorround. Højtalere Quad Z4. Baghøjtelere Argon (400 kr stk) Sub (ukendt mærke)



Til top
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2023 kl. 20:44
Sorry Sourrond!!!
Til top
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2023 kl. 20:45
surround





Surround!









1
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2023 kl. 20:58
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
Highway 2 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-December-2020
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Highway 2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2023 kl. 11:20
Supergris:
Jeg har også været igennem beslutningen om at prøve at skifte lampen. Den koster ca 1700. Meeen jeg har også problemet med at jeg muligvis har defekt Auto iris motor. Så beslutningen falder nok på 7100. 
Den er da også et step up fra 3200 ift specs! Det lokker lidt når man nu har haft den anden i knap 13 år...
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2023 kl. 15:42
Hvis du følger linket, jeg har lagt op i din anden tråd, bliver det nu kun lige omkring de 1300 kr., som det er værd at bemærke, hvis du vil prøve at sælge den.
Auto Iris vil jeg alligevel anbefale dig at slå fra på denne model, da det praktisk taget ikke gør den store forskel, og den har en tendens til at larme...
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.







Til top
Kyian Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Januar-2010
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kyian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2023 kl. 14:30
Projektoren er en ting, men hvad med lærredet? Her syntes jeg også der er meget at hente. Jeg endte med ikke at tage en TW7100, men gik med en Optoma UHZ50, både fordi det er laser, men også havde fået enormt gode anmeldelser, også er det 4K wannabe med pixelshift. Der går nok en rum tid før end Native 4k er i en pris der er til at betale. 
// Rasmus Johansen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu