recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af Receiver:Marantz nr1608 vs Yamaha RX-AS710
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af Receiver:Marantz nr1608 vs Yamaha RX-AS710

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lenraj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Januar-2018
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lenraj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af Receiver:Marantz nr1608 vs Yamaha RX-AS710
    Sendt: 25-Januar-2018 kl. 11:50
Hej,

Jeg står i den situation, hvor jeg er ved at skifte min gamle Denon AVR 1709 ud. Den nye receiver skal være mindre(lavere), og derfor er udvalget efterhånden kogt ned til Marantz NR1608 og Yamaha RX-AS710D.

Er der nogen her, som kan komme med input, der kan hjælpe på mit valg? Yamahaen er et par tusind dyrere, men det er svært at gennemskue, om det er det værd? Jeg kan dog klart bedst lide udseendet på Yamahaen.

Receiver skal drive 5 Kef KHT2005, og så har jeg en Dali Fazon Sub 2.

Jeg har ladet mig fortælle, at selvom det er små højttalere, så er en stærk receiver at foretrække til dem. Begge de to receivere vil være et skridt ned i power i forhold til min Denon. Tror I det vil være et problem?

Jeg håber nogen kan hjælpe.

Mvh
Nicklas
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu