recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af undertekster - DVB-T
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketValg af undertekster - DVB-T

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Maj-2006
Status: Offline
Point: 78
Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af undertekster - DVB-T
    Sendt: 16-Oktober-2009 kl. 13:59

Jeg har lige indkøbt en Sagem DTR 94500 HD som efter 1/11 også skal bruges til Boxer.

P.t.modtager jeg bare de frie kanaler og har bemærket knappen til at vælge undertekster eller slå dem fra.

Jeg kan blot ikke få det til at virke  Er der nogen som kan fortælle om det er understøttet i nettet eller en kommende feature.

/cholm

 

 



Redigeret af cholm - 16-Oktober-2009 kl. 14:00
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2009 kl. 14:03
Den eneste "frie" kanal, der anvender den type undertekster pt. er TV2, men DR har meldt, at de senest 1. november går på samme model som TV2.
miri
Til top
cholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Maj-2006
Status: Offline
Point: 78
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2009 kl. 16:37
Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Den eneste "frie" kanal, der anvender den type undertekster pt. er TV2, men DR har meldt, at de senest 1. november går på samme model som TV2.


Mange tak for svar. Er der i øvrigt stadig problemer med at PVR-maskiner ikke kan optage undertekster, eller er det problem løst for længst?

/cholm


Redigeret af cholm - 16-Oktober-2009 kl. 16:45
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2009 kl. 17:30
Jeg tror, at det er løst, men overgangen til MPEG4 skaber fornyet usikkerhed - der er så meget, der skal tjekkes, at der kan ske smuttere og netop optagelse af DVB-undertekster ved HD har været en af dem, så jeg tør ikke udelukke det. Lad være med at købe som den 1., hvis du er usikker, og hvis du køber en boks, der er godkendt af Boxer (hvilket du har gjort) eller tjekker fora i gennem inden du køber, så tror jeg ikke det bliver et problem....

Redigeret af miri - 16-Oktober-2009 kl. 17:31
miri
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu