recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vga gennem væg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVga gennem væg

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nuba Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-September-2006
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Emne: Vga gennem væg
    Sendt: 03-Juni-2007 kl. 15:58
Nogen der har en god ide til hvordan jeg kan få et vga kabel gennem en væg? Er lidt træt af ikke at kunne lukke min dør :( og kan jo ikke bare borer sådan et monster hul i min væg, bare fordi stikket er så stort....

Redigeret af nuba - 03-Juni-2007 kl. 15:58
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2007 kl. 14:09

Eneste alternativ er vel en eller anden form for trådløs overførsel. Jeg har dog ikke kendskab til om noget sådant findes til VGA. Formentlig vil det også give et kvalitetstab.

En anden mulighed er at klippe stikket af i den ene ende, købe et nyt løst VGA stik (pris ca 20 kr) og lodde det på når kablet er trukket igennem. (Hvis det gamle ikke er af den støbte type kan det måske genbruges).

/Peter

Til top
ZackGem Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2007 kl. 14:33

En VGA-extender kan også være løsningen.

En lille boks i hver ende, og et PDS-kabel imellem (er nemt at trække igenne et lille hul i vægen.

Kvaliteten svinger dog meget, så hop ikke på den første, den bedste, du finder til 800kr.



Redigeret af ZackGem - 04-Juni-2007 kl. 14:42
Til top
Madsen9900 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 25-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2007 kl. 02:28
Klip skidtet over, og lod det sammen igen. Det tager ikke uhyggelig lang tid at lave
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu