recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viaplay i udlandet, VPN ikke nok?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Viaplay i udlandet, VPN ikke nok?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Grandmuul Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grandmuul Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Viaplay i udlandet, VPN ikke nok?
    Sendt: 09-December-2012 kl. 18:57
Hejsa,

JEg bor i udlandet og vil rigtig gerne se Viaplay. Jeg kan sagtens se dansk netflix ved hjælp af unblock-us.com , men jeg kan simpelten ikke få Viaplay til at virke. Jeg har også købt Hidemyass pro, men eller ikke med det virker det.... Er de nogen der ved hvorfor? og nogen der ved hvordan jeg får det til at fungere? Måske jeg kunne opsætte min router, det ville også være smartest da jeg derved kunne bruge min ipad, iphone, PS3 osv osv osv. Men jeg kan dog ikke gennemskue hvordan routeren skal opsættes i så fald...

det er en Asus RT 56 U router.

Nogen forslag??

Mvh
Jeppe


Til top
svbg1979 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svbg1979 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2012 kl. 18:55
Jeg vil tro at overplay.net vil kunne klare det.

Jeg er selv kunde hos dem og deres forskellige VPN-servere samt deres SmartDNS-service fungerer fint. Jeg benytter nu primært deres SmartDNS da det er godt nok til de tjenester jeg benytter. Engang imellem benytter jeg en Schweizisk VPN-server til teleboy.ch.
Til top
Insaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Insaniac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2014 kl. 07:39
Er der nogen, der er kommet frem til en løsning? Jeg har prøvet Overplay (både deres VPN og deres SmartDNS) løsning. Ingen af dem giver adgang til Viaplay.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2014 kl. 13:57
Har I prøvet at kontakte Unblock US. Det plejer som regel at lytte til henvendelser. Grunden til det ikke virker, er fordi den ikke er over deres liste af tjenester. At I stiller Netflix til DK påvirker intet andet end Netflix. Eller ville alle de andre tjenester ud over Netflix ryge hver gang I skifter region.
Til top
TG80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TG80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2014 kl. 14:52
Overplay virker fint med viaplay (på PC'en) hos mig. Sidder og ser superliga i Malmö via den løsning lige nu

Redigeret af TG80 - 30-Marts-2014 kl. 14:53
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu