recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - VIASAT HD boks probs - SKOD kundeservice!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVIASAT HD boks probs - SKOD kundeservice!!

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 697
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2010 kl. 13:01
- og til @lex; tja, trist at såvel produkter som service er lige dårlige hos Viasat. Og noget tyder desværre på at det er helt generalt :(
 
MVH
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2010 kl. 13:04
Så så venner - min udtalelse var egentlig bare en konstatering udfra @lex' citat :
 
kunderservice@viasat.dk  - desuden kan man ikke klikke på linket på denne side f.eks :
 
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2010 kl. 13:53
Det er jo sikkert kundeservice og ikke kunderservice, prøv at rette mail-adressen...
mvh Christian
Til top
@lex Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 242
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2010 kl. 14:32
Tjaa, pointen er vel endnu et eksempel på at Viasat yder SKOD Kundeservice!! (og ikke om deres klikbare link for 4 måneder siden var forkert)
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2010 kl. 14:39
Var det så også det klikbare link, som var skyld i at du lavede nøjagtig samme stavefejl i emnefeltet :
 
"
Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede modtagere.
Emne: Verdens bedste kunderservice! ? Hmmm !
Sendt: 03-11-2009 17:21

Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):

kunderservice@viasat.dk den 03-11-2009 17:21

Organisationen, som meddelelsen blev sendt til, angiver, at e-mail-kontoen ikke findes der. Kontroller modtagerens e-mail-adresse, eller kontakt modtageren for at få den korrekte e-mail-adresse."

 

LOL

Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 697
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2010 kl. 14:54
@lex; man kunne så få den tanke at deres klikbare link var stavet forkert med vilje!
Iøvrigt så var jeg forbi Viasats site i formiddags, hvor jeg fandt deres klikbare link til kundeservice - det kan jeg ikke finde nu...???.....øhhh.........er det mig som "tosser rundet" på deres site, eller ER mail-linket fjernet?????
 
Og til confused; jeg undskylder min (for) hurtige respons omkring link korrekt stavet/angivet Embarrassed
 
MVH
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2010 kl. 14:55
Jeg har også haft problemer med Viasat og deres kundeservice.

Jeg bestilte et Viasat HD-abonnement via Elgiganten, inkl. en HD-modtager. Det tog over 3 uger for dem, at få ringet til en montør for at sætte det hele op. Efter 3 mdr. slukker de for HD-kanalerne, på en dag hvor der var CL på 3+HD! Deres forklaring er, at HD-pakken var på prøve. Dette står ingen steder i min kontrakt! I aftalen står klart og tydeligt, at jeg har abonnement på alle pakkerne + HD-pakken, med binding i 12 mdr. De første 6 mdr. er gratis. De sidste 6 mdr. koster 349 om måneden.

Dette fortæller jeg dem i telefonen ad 2 omgange. De er så frække og arrogante at sige, at jeg skal tage det op med Elgiganten, da jeg tegnede aftalen hos dem! Jeg blev stiktosset! Min aftale er med Viasat. Der står Viasat på kontrakten, på parabolen, på modtageren! Regningen skal betales til Viasat. Elgiganten er bare mellemmand.

Jeg skriver en mail til dem, men får intet svar. HD-kanalerne kommer dog tilbage. Sidste fredag får jeg en regning fra dem, på 297 kr. De vil have, at jeg skal betale 99 kr. om måneden for HD-kanalerne! Hvad fanden sker der hos dem?! Igen, jeg har tegnet en aftale på den store pakke (Danmarks-pakken kalder de den) + HD-pakken til en samlet pris. Der står intet om, at jeg skal betale ekstra for HD-kanalerne eller at de er på prøve...

Jeg skrev endnu en mail til dem med ovenstående info. De har ikke svaret, endnu. Regner ikke med at høre fra dem. Men jeg tænker på at tage sagen op hos Forbrugerklagenævnet. De kender ikke en skid til kundeservice eller overholdelse af aftaler. De ved åbenbart heller ikke hvad der står i de kontrakter, de selv laver.

Føj, hvor er de rådne.
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2010 kl. 14:58
Oprindeligt skrevet af JesA JesA skrev:

@lex; man kunne så få den tanke at deres klikbare link var stavet forkert med vilje!
Iøvrigt så var jeg forbi Viasats site i formiddags, hvor jeg fandt deres klikbare link til kundeservice - det kan jeg ikke finde nu...???.....øhhh.........er det mig som "tosser rundet" på deres site, eller ER mail-linket fjernet?????
 
Og til confused; jeg undskylder min (for) hurtige respons omkring link korrekt stavet/angivet Embarrassed
 
MVH
 
Helt ok Smile
 
Jeg fik selv samme mistanke til Viasat, nemlig at deres link ikke er klikbart fordi de vil gøre det lidt sværere at skrive til dem.
 
Det kan dog også være for at undgå at spammere får fat i mailadressen - mon ikke det bare er derfor ?
 
 
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2010 kl. 16:39
JesA: Hjalp det at tage scartstikket ud?

@lex: Fylder en HD-film ikke mere end 1 almindelig DVD-film? Jeg troede at den fyldte meget mere! Sådan ca 20-25 GB. Det er vel derfor man opfandt BlueRay.
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top
@lex Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 242
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2010 kl. 08:29
Kurt: Jo det var også konklusionen, at der kun er plads til 8-10 HD film á 20-25Gb på 250Gb Pace 850 PVR boksen, så det rækker ikke langt, og det er jo ikke sådan lige at flytte til andet medie.
 
MVH @lex
 
Benq W5000, QualityScreen 90" elektrisk rullelæred
Panasonic PX70 42"
Onkyo 876
Martin Logan Vista (front)
Martin Logan Scenario (back)
Pace 850 HD PVR (Viasat), Pace 830 (Viasat
Logitech Harmony 1100
Logitech Transporter, Duét, Receiver, Squeezebox Classic *2
PS3/Wii/PS2
Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2010 kl. 09:06
Måske er der noget jeg har overset i denne tråd, men hvor er det så du mener at du har fået en dårlig behandling af Viasat?

Det er jo reelt nok at din disk er fyldt 90% op når der ligger 10 film i HD-format. 
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top
@lex Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 242
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2010 kl. 09:15
Hej Kurt
 
Ja det er reelt nok, tråden omhandler dårlig teknisk support og ukvalificeret kundeservice fra Viasat. Du har måske misset mit første indlæg til illustrering af dette, en total ukvalificeret "tekniker" i den anden ende af røret.
 
Efter at have været igennem omstillingen 4 gange og talt med flere forskellige Viasat supportmedarbejdere fik jeg endelig fat i en kvalificeret tekniker og fik det reelle svar.


Redigeret af @lex - 31-Marts-2010 kl. 09:17
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu