recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Video fra iPod/pad på Pioneer VSX 921
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Video fra iPod/pad på Pioneer VSX 921

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MLH2108 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-December-2011
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MLH2108 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Video fra iPod/pad på Pioneer VSX 921
    Sendt: 19-Februar-2012 kl. 17:38
Har nu flere steder læst mig til at man skulle kunne se video fra sin iPod/pad gennem VSX 921 via porten på fronten og det medfølgende kabel, men jeg kan simpelthen ikke få det til at virke. Den registrerer fint at der er sat grej til og den kan fint spille lyd, men video klarer den ikke...

Nogen der har et bud på hvad jeg gør forkert..?
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2012 kl. 18:35
har nu ikke selv afprøvet det endnu, men kunne forstille mig det sat forkert op et sted, hvor har jeg dog bare ingen ide om Ouch
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu