recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "videofejl" Vista MCE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket"videofejl" Vista MCE

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Status: Offline
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 19:53
Oprindeligt skrevet af zulu100 zulu100 skrev:

Oprindeligt skrevet af zulu100 zulu100 skrev:

Oprindeligt skrevet af Patriarken Patriarken skrev:

Prøv en gang at hoppe ind i Guide settings og vælg sources for TV2. Det kan af og til ske, at der optræder flere tunere end du rent faktisk har. Jeg kan ikke svare dig præcist på hvorfor det sker, men tror det er fordi at problemet opstår hvis man har opdateret sin tuner driver, eller den har været disconnected. Fix er at slå Preview til og fra, og så prøve forskellige sources. (Firedtv source #1, FireDTV source #2 etc)

Det er lidt det samme som sker hvis man replugger et netværkskort, så beholdes netværkskort som et hidden device selv om det ikke er tilstede. Når netkortet så sættes i igen ser du samme netværks kort men nu med navnet "3Com Gigabit Ethernet "#2""


Takker!
Det skal lige testes i aften..

Det løste problemet - takker!

Forørigt udrer det mig at TV3 står til TV3 Sverige med Svensk EPG. Jeg får ikke lov at mappe den danske TV3 EPG til den danske TV3. Det er umiddelbart kun de kanaler der står numre udfor man får lov at remappe. Min kanalsøgning fandt 193 kanaler hvorimod der ca er 100 mere at vælge af ifm. EPG remapping



Under hver enkelt kanal, har du muligheden for at sætte "disable inband" eller show no listings. Eksperimenter med dette kombineret med en save og gå derefter ind i guide listings og vælg guide data for din kanal...
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
zulu100 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Marts-2007
Status: Offline
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 21:52
Oprindeligt skrevet af Patriarken Patriarken skrev:

Oprindeligt skrevet af zulu100 zulu100 skrev:

Oprindeligt skrevet af zulu100 zulu100 skrev:

Oprindeligt skrevet af Patriarken Patriarken skrev:

Prøv en gang at hoppe ind i Guide settings og vælg sources for TV2. Det kan af og til ske, at der optræder flere tunere end du rent faktisk har. Jeg kan ikke svare dig præcist på hvorfor det sker, men tror det er fordi at problemet opstår hvis man har opdateret sin tuner driver, eller den har været disconnected. Fix er at slå Preview til og fra, og så prøve forskellige sources. (Firedtv source #1, FireDTV source #2 etc)

Det er lidt det samme som sker hvis man replugger et netværkskort, så beholdes netværkskort som et hidden device selv om det ikke er tilstede. Når netkortet så sættes i igen ser du samme netværks kort men nu med navnet "3Com Gigabit Ethernet "#2""


Takker!
Det skal lige testes i aften..

Det løste problemet - takker!

Forørigt udrer det mig at TV3 står til TV3 Sverige med Svensk EPG. Jeg får ikke lov at mappe den danske TV3 EPG til den danske TV3. Det er umiddelbart kun de kanaler der står numre udfor man får lov at remappe. Min kanalsøgning fandt 193 kanaler hvorimod der ca er 100 mere at vælge af ifm. EPG remapping



Under hver enkelt kanal, har du muligheden for at sætte "disable inband" eller show no listings. Eksperimenter med dette kombineret med en save og gå derefter ind i guide listings og vælg guide data for din kanal...

Hvor finder jeg disse settings. Jeg kører med en dansk version og det eneste sted jeg kan finde hvor der kan redigeres i kanaler er under.

Indstillinger>TV>Program guide>Rediger Kanaler>

Øvrige menuer ang. TV syntes jeg kun omhandler kanal scanning

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu