recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ViewSonic px749-4K vs Optoma UhZ45/50
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ViewSonic px749-4K vs Optoma UhZ45/50

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kyian Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Januar-2010
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kyian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ViewSonic px749-4K vs Optoma UhZ45/50
    Sendt: 18-Juni-2023 kl. 12:29
Halløj alle,

Så er jeg endelig endt på et lærred, det blev et ES CineGrey 5D 100”, vildt nok at komplett kan sælge det til mindre end hvad jeg kunne presse selve leverandøren til. Men glæder mig til det kommer. Næste store spørgsmål er så projektor. 

Jeg har kigget en del på Optoma uhz45/50 og den nye ViewSonic px749-4K. Men et eller andet stritter i mig med UHZ50, det er at den nu har to år på bagen. Nogen som har erfaringer med den, og hvordan er billedet? Syntes det er lidt forskelligt hvad jeg læser :/

Derudover kigger jeg på ViewSonic px749-4K som endnu ikke er på markedet, og derfor ingen reviews. Men skulle minde en del om px748-4K, så hvad er jeres erfaringer med den? Hvis nogen har anskaffet sig den. 

Jeg har ca 12k at gøre godt med til en projektor. Den skal bruges til film og gaming, så skal have forholdsvis lav lag. Gerne under 16 ms. 

Eller er der en helt tredje, som er et bedre bud? Der er altid Epson tw7300, men det er efterhånden en gammel sag, og har heller ikke HDR. 

Hit me
// Rasmus Johansen
Til top
Peteredderkop Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Januar-2023
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peteredderkop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2023 kl. 16:07
TW7100



Redigeret af Peteredderkop - 11-Juli-2023 kl. 16:08
Til top
maddog Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér maddog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2023 kl. 17:35
Hejsa.

Jeg har en UHZ50 som jeg gerne vil sælge, Den køre som den skal(Rigtig gode) 

Jeg bruger den til ps og film.

Den har køret de 1000 timer. Så der er masser af timer i den i nu. (29000) timer i nu


Redigeret af maddog - 14-August-2023 kl. 17:36
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu