recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vil gerne snart kunne se TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVil gerne snart kunne se TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
xenophane Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Vil gerne snart kunne se TV
    Sendt: 07-April-2008 kl. 23:01

Er flyttet til ny adresse i KBH,  hvor det ikke er muligt at få hverken TDV IPTV eller Kabel TV. Så jeg er nået frem til at jeg nok bliver nødt til at købe en sat TV pakke, selv om jeg godt nok kan modtage diveres kanaler over DVB-T bliver det lidt kedeligt i længden med så få kanaler.

 

Jeg har kigget på både CD og Viasat, og det kan naturligvis kun blive CD da de er de eneste som sender Discovery...

Men frem til mit spørgsmål, for at få mest ud af min jomfruelige rejse ind i sat tv verdenen. Vil jeg få mest ud af at vælge en standard dekoder som jeg kan få med både hos CD eller viasat, eller vil jeg få mere ud af at købe en separat, som jeg så kan sætte kortet i ??

Har lige været inde på CD's hjemmeside, og de skriver at standard HD receiveren er udsolgt, og man kun kan få den med HDD. (Det er et must at jeg kan se HD kanalerne.)

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu