recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi > Mit HiFi-grej
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vis mig dit HIFI-grej
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vis mig dit HIFI-grej

 Besvar Besvar Side  123 8>
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vis mig dit HIFI-grej
    Sendt: 01-August-2012 kl. 19:01
Så vil jeg lægge ud med at vise mine oldsager frem...
 
 
 
 
Anlægget består af:
 
Grammofon, Akai APQ 41C
Radio, Yamaha TX-592RDS
Forstærker, Yamaha AX-592
CD-spiller, Yamaha CDX-993
Kasettebåndoptager: Akai GX-F31
 
Nærmere kig på grammofonen
 
 
 
Højttalerne er Jamo CBR 1302, som jeg ikke har fotograferet, da de skal skiftes ud pga mørnet ophæng-


Redigeret af turbo2 - 06-August-2012 kl. 06:43
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 21:33
Hej Turbo.

Kan se at Lars har lavet et decideret fora til det, så denne tråd er helt og aldeles din

Du kan med fordel ændre overskriften til f.eks. Turbo's gear eller noget andet. Tråden er din, som vi andre så kan kommenterer på. Hver bruger der vil vise sit gear laver så en ny tråd i fora'et.

Og siden jeg spurgte til det, så må jeg jo hellere komme igang med at tage nogle billeder og få dem lagt op

Skønt system du har dig der. Bruger du kassetten jævnligt ?
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 21:48
Nej - desværre bruger jeg ikke båndoptageren ret meget mere. Den har stået stille for længe, så båndene vil vist ikke have så godt af at komme i den, selv om det ser fedt ud, når man trykker på play-knappen: BZZZZ! kasetteholderen lukker selv! Dette er der ikke ret mange andre, som har fundet på.
 
Måske burde jeg få den til et serviceeftersyn, selv om det KOSTER, fordi den magter klassisk musik flot - både musik for stort koncertkirkeorgel, og elektronisk musik.
 
Andre må da meget gerne bruge min tråd til at lægge deres billeder af diverse musikanlæg på, så kom bare igang, folks!Smile

Redigeret af turbo2 - 01-August-2012 kl. 22:04
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2012 kl. 06:45
Det gik jo åh, så vældigt godt med at få taget billeder af Jeres HiFi-grej! Kom nu i gang - I ville jo gerne have en sådan tråd, så nu har jeg lige ændret overskriften i min, så brug bare denne - det er I meget velkomne til.
Til top
KevinL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-August-2014
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KevinL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2017 kl. 13:50
Ser godt ud, og må virkelig lyde godt 😊

Uploader mit når jeg lige får tid.
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2017 kl. 15:02
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Prøver lige at genoplive denne tudse gamle tråd. Tænker der må være andre der har HiFi udstyr de gerne vil dele som ikke er Hjemmebio.

Gik fra Surround til Stereo for godt en måned siden. Endte med at købe en ny NAD C368 forstærker med tilhørende Pro-Ject pladespiller og Dali Opticon højtalere. Er super glad for det nye setup. 

Eneste er nu at pille det hele ned og få malet samt anskaffet en hylde til pladespillere så den kan blive væghængt. Her tænker jeg på at investerer i denne hylde fra Pro-ject (Wallmount it 5):


Der skal også investeres i et nyt Unnu møbel til forstærkeren og PS4'eren.

Her er lidt billeder


Ser super fint ud, hvis du får lyst til at lege lidt med anden nåle forpart er det mulig at skifte til en blue. Jeg har hørt båden den rød, blå og Bronze. Der er en del at hente, ved at nålen på den blå ikke er limet på hvor den anden, er tippet i en form. Det ser godt ud og den pladespiller ser super godt ud. De har ramt, et godt design. Synes du skal oprette, din egen tråd, hvor vi kan kommentere, med fremtidige ændringer i dit set-up, kan vi følge med :-D


Redigeret af JackD84 - 17-Maj-2017 kl. 15:03
Til top
pnhh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Lystrup
Status: Offline
Point: 868
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnhh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2017 kl. 00:02
Her et billede af mit anlæg.
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 2A3. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Fyne Audio F502
Til top
pnhh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Lystrup
Status: Offline
Point: 868
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnhh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2017 kl. 00:04
Her er et mere.
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 2A3. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Fyne Audio F502
Til top
pnhh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Lystrup
Status: Offline
Point: 868
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnhh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2017 kl. 13:49
Takker. Der er lige kommet en Clear Audio Maestro V2 pick-up på pladespilleren. Og min riaa har fået nogle V-Cap kondensatorer sat i.
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 2A3. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Fyne Audio F502
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_s Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2017 kl. 22:46


Feliks Elise - Mrspeakers Ether C flow - dac Chord 2qute
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
pnhh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Lystrup
Status: Offline
Point: 868
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnhh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2019 kl. 18:15
Her er lidt af mit nyere anlæg. De hvide er mit pc anlæg. Men da jeg fik solgt mine 811 effekttrin ret hurtigt. Og først får mine OTL effekttrin til august. Har jeg sat mit pc anlæg ned i stuen

Redigeret af pnhh - 03-Juni-2019 kl. 18:16
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 2A3. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Fyne Audio F502
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2019 kl. 11:20
Helt OT... men hvordan hævlen kan du holde ud at have så flot et anlæg stående, og så have sådan en gang ledningsrod til at ødelægge hele æstetiken? Stern Smile

Det har jeg simpelthen waaau too much OCD til at kapere LOL
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu