recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoos opkøb af Dansk Bredbånd - hvad er fremtiden?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWaoos opkøb af Dansk Bredbånd - hvad er fremtiden?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mhv_omjk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2010
Sted: Odsherred, DK
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Emne: Waoos opkøb af Dansk Bredbånd - hvad er fremtiden?
    Sendt: 11-November-2010 kl. 10:32
- Dansk Bredbånd er ligesom 15 andre selskaber købt ind i det store nye selskab Waoo som el-selskaberne også tilbyder, nu har jeg så et par spørgsmål angående dette:
 
1. Hvad bliver der tilbudt til kunderne af TV-pakker og internetforbindelser hvis man har Grundpakke + Pluspakke og 25 /25 Mbit forbindelse?
2. Får man HD boks tilsendt når skiftet til Waoo er gennemført, eller skal man stadig købe/leje dem?
3. hvad Tidsplan opererer man med, hvornår skulle et egentligt skifte foregå?
 
- Skal lige nævnes jeg har de oplyste internet og tv-tjenester på fiber fra SEAS-NVE.
 
- Håber nogle kan kaste lidt lys over sagen.


Redigeret af mhv_omjk - 11-November-2010 kl. 10:37
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Status: Offline
Point: 698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2010 kl. 11:30
Tror at du skal have lidt tålmodighed her, og vent og se hvad der kommer til at ske. :)
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2010 kl. 15:05
Jeg er "Waoo" kunde gennem Energimidt Fiberbredbånd , og har i dag hørt fra en medarbejder at der er en ny tv boks på vej .
Om det er "Waoo" som kommer med en boks , eller det er Energimidt som gør , det ved jeg ikke .
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Status: Offline
Point: 698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2010 kl. 15:10
Ole det kan du se her : http://www.waoo.dk/produkter/Dine-TV-kanaler-fra-Waoo/tv-bokse-fra-waoo-din-adgang-til-en-verden-af-underholdning
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2010 kl. 16:58
Det var en medarbejder fra "Energimidt" jeg snakkede med .
Han sagde at det var en tv boks som var meget hurtigere end den nuværende tv boks , både i opstart og kanalskift .
Om det er den fra "Waoo" du har lagt et link til ved jeg ikke .
Til top
mhv_omjk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2010
Sted: Odsherred, DK
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2010 kl. 17:20
- Jeg ringede til kundeservice på Waoo (SEAS-NVE) kundeservice, og der fortalte de mig kort at jeg skulle nok forvente at Dansk Bredbånds kunder der er tilkoblet ved SEAS-NVE vil skifte i løbet af 2011, om det bliver primo, medio eller ultimo 2011, det melder historien intet om.
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu