recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD TV Live Hub
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WD TV Live Hub

 Besvar Besvar Side  <1234 9>
Forfatter
Besked
jesperph Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2010 kl. 23:01

hvordan har du fået sat den op til køre win 7?

jeg kan ikke finde mine shares,kan kun afspille fra min nasAngry
vil sætte stor pris på lidt hjælp..
Mvh
Til top
Bric Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bric Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2010 kl. 23:21
Er lige gået igang her til aften. 
Foreløbig alt problemfrit.
UI virker fin.
WiFi med dongle med uproblematisk. 
Er igang med at smide 500 GB film over på det interne drev - det tager lidt tid....
Vender tilbage.
Til top
kumpel2000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kumpel2000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2010 kl. 13:12
Kan den afspille HE-AAC lyd optaget fra Boxer kanaler eller DR HD. Jeg bruger DVBviewer recordingservice og det kunne da være fedt hvis den kunne afspille det som jeg har optaget med HE-AAC lyd.
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2010 kl. 16:58
Oprindeligt skrevet af jesperph jesperph skrev:

hvordan har du fået sat den op til køre win 7?

jeg kan ikke finde mine shares,kan kun afspille fra min nasAngry
vil sætte stor pris på lidt hjælp..
Mvh
du skal huske at dele drevet med alle, derefter dele de enkelte mapper med alle, husk at sætte arbejdsgruppe til det samme,
 
 
 
 
 
ang. coverart det aner jeg ikke hvordan man gør med dvd mapper mit ser ud som nedenstående
billede  
 
 
men med musik er der ingen problemer Smile
 
 
 


Redigeret af jugglerq - 23-November-2010 kl. 19:16
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2010 kl. 19:59
hvordan virker det Itunes server?
Er det sådan at man kan spille musik direkte fra boksen. Styret via sin Ipod touch?
 
 
Til top
Bric Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bric Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2010 kl. 07:40
Oprindeligt skrevet af jugglerq jugglerq skrev:

Oprindeligt skrevet af jesperph jesperph skrev:

hvordan har du fået sat den op til køre win 7?

jeg kan ikke finde mine shares,kan kun afspille fra min nasAngry
vil sætte stor pris på lidt hjælp..
Mvh
du skal huske at dele drevet med alle, derefter dele de enkelte mapper med alle, husk at sætte arbejdsgruppe til det samme,
 
 
 
 
 
ang. coverart det aner jeg ikke hvordan man gør med dvd mapper mit ser ud som nedenstående
billede  
 
 
men med musik er der ingen problemer Smile
 
 
 

Gå ind på en film. Tryk på options på remote. Tryk på "Get Content Info" og hvis det navn du har givet film-filen kan identificere den i online basen (som jeg ikke ved hvilken er...) får du mulighed for at tilføje coveret til filmens visning. Hvis WD ikke umiddelbart kan identificere filmen får du mulighed for at gå ind i søgemenu.
Værd opmærksom på at filmen ændrer navn til sin engelske titel samtidigt.


Redigeret af Bric - 24-November-2010 kl. 09:48
Til top
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2010 kl. 09:20
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

hvordan virker det Itunes server?
Er det sådan at man kan spille musik direkte fra boksen. Styret via sin Ipod touch?
 
 
vil jeg også meget gerne vide, for så er den ved at opfylde samtlige mine behov - og jeg sparer udgiften til en Sonos.
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2010 kl. 11:07
Oprindeligt skrevet af oo27 oo27 skrev:

Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

hvordan virker det Itunes server?
Er det sådan at man kan spille musik direkte fra boksen. Styret via sin Ipod touch?
 
 
vil jeg også meget gerne vide, for så er den ved at opfylde samtlige mine behov - og jeg sparer udgiften til en Sonos.
 
Det kan jeg ikke svarre på, da jeg intet ejer fra Appel desværre.Embarrassed
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2010 kl. 16:47
Bric tak for hjælpen, det spiller bare for vildt nøj hvor det virker.Thumbs Up
 
 
Til top
kumpel2000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kumpel2000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2010 kl. 23:49
Oprindeligt skrevet af kumpel2000 kumpel2000 skrev:

Kan den afspille HE-AAC lyd optaget fra Boxer kanaler eller DR HD. Jeg bruger DVBviewer recordingservice og det kunne da være fedt hvis den kunne afspille det som jeg har optaget med HE-AAC lyd.
 
Er der ikke lige en som kan svare på om den kan afspille HE-AAC lyd fra Boxer inden jeg selv køber boksen ?
Til top
Bric Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bric Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2010 kl. 07:40
Oprindeligt skrevet af kumpel2000 kumpel2000 skrev:

Oprindeligt skrevet af kumpel2000 kumpel2000 skrev:

Kan den afspille HE-AAC lyd optaget fra Boxer kanaler eller DR HD. Jeg bruger DVBviewer recordingservice og det kunne da være fedt hvis den kunne afspille det som jeg har optaget med HE-AAC lyd.
 
Er der ikke lige en som kan svare på om den kan afspille HE-AAC lyd fra Boxer inden jeg selv køber boksen ?
Til top
kumpel2000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kumpel2000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2010 kl. 08:43
Har nu været inde på den side, men kan dog ikke lige frem se at den understøtter HE-AAC fra Boxer og DR HD.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 9>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu