recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD TV Live viser ikke information under afspilning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWD TV Live viser ikke information under afspilning

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Zagadka Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 446
Direkte link til dette indlæg Emne: WD TV Live viser ikke information under afspilning
    Sendt: 11-Januar-2010 kl. 23:09
Under afspilning af medie filer fra en 8 GiB USB disk viser min WD TV Live ikke oplysninger om hvor langt den er kommet i afspilningen, hverken tidsmæssigt eller ved opdatering af progressbar/slideren, eller navnet på filen der afspilles. Info baren når der afspilles video er fuldstændig tom for information, men progressbar/slider renderes som om afspilning befinder sig til til tiden 0 og bevæger sig ikke.

Jeg har prøvet et utal af kombinationer af mediefiler, begge USB porte på afspilleren og både NTFS og FAT32 formateret USB disk. Intet lader til at gøre en forskel, men jeg kan huske at lige efter udpakning og tilslutningen virkede alt fint.

Er der nogen her der har bare den mindste ide om hvad der kan være galt?

Tilslutning til netværk er ikke en mulighed, eftersom min computer og resten af netværket befinder sig i et andet rum end afspilleren og fjernsynet og jeg har ikke nogle kabler der er lange nok.
Panasonic TX-P42G10E
Panasonic DMR-BCT720
Oppo BDP-80
RikoMagic MK802IV med uoriginal firmware
Sony Xperia Z3
Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2010 kl. 21:06
prøv at opdatere til den nye firmware, der har de rettet dit probelm
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2010 kl. 21:20
Oprindeligt skrevet af daskino daskino skrev:

prøv at opdatere til den nye firmware, der har de rettet dit probelm

Har jeg gjort, jeg tror det har noget med rescan hastigheden, problemet er dog løst ved at tilgå det fra shares i stedet for twonkey...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu