|
Windovs 7 opdateringer. |
Besvar | Side <1 23456> |
Forfatter | |||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har nu prøvet,men den står også bare og kører Mvh. |
|||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det lykkedes heller ikke. Opgraderingsassistent nåede 99%,og så døde den. Mvh. |
|||
nesager
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej. Jeg vil forsøge mig i løbet af dagen,og håbe på at det vil hjælpe. Mvh. |
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10452 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ellers brug WSUS Offline Updater. Den vil spare dig for megen irritation og ventetid. Flemming |
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
Totoronto
Super bruger Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er det ikke bare dejligt, at det skal være så besværligt at installere et OS?...Muhahahahaaah.
Jeg ved ikke, hvorfor Win10 ikke vil installere på din Medion, men hvis det er p.g.a. MBR/GPT/UEFI issues, så burde det vel være nok at slette de tre partitioner (eller flere) på HDD/SSD under installationen (vælg avanceret installation når du får valgmuligheden), så er alle partitionsoplysninger væk, og Win10 kan opbygge præcis den filstruktur den vil have. Hvis det er inkompatibilitet med noget hardware, så er der ikke så meget andet end Linux tilbage (Ubuntu eller Mint måske?). |
|||
nesager
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har forsøgt,men uden resultat. Er det en bestemt fil der skal bruge? Mvh. |
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10452 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Følg vejledningen, så starter downloadningen af alle updates omgående og bagefter kan du selv igangsætte installationen (igen efter vejledningen). Flemming |
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
nesager
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej alle sammen.
Så tror jeg det lykkedes at få det til at køre. Var igennem alle forslag,men tror at der var denne der gjorde udslaget. http://https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=49540 Prøvede først at hente ewn dansk version,men den ville ikke virke,kørte så den engelsk også gik der hul på bylden. Så tak for hjælpen til alle. Når det nu kører nogenlunde ok,ville det så ikke være tåbeligt at prøve med Windows 10?? Mvh |
|||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Medmindre du har en specifik årsag til, at ikke opdatere til windows 10, (fx at du ved der er noget der ikke virker), så vil jeg klart anbefale du gør det. Windows 10 er klart den bedste version Microsoft har præsteret siden Windows XP. Der er plads til forbedringer, og sikkert nogle der aldrig kommer.
Jeg ved godt jeg træder en del mennesker over tæerne med min holdning. Men jeg må erkende, jeg synes langt det meste kritik som windows 10 har fået, det har været en gang ligegyldig pladder, der mest af alt handler om, at man bare ikke bryder sig om, at tingene ser en anelse anderledes ud. Den holdning må man godt have, hvis man vil. Man må så også bare se sig selv i øjnene og erkende, at så kommer man aldrig videre. Pudsigt nok har mange af de samme personer slet ikke samme holdning, når vi snakker andre elektroniske komponenter, fx mobiltelefon, TV og andet. Der kan de næsten ikke få det nyt, anderledes og hurtigt nok. Go figure! Det er imponerende i sig selv, at vi nogensinde er gået fra gammeldags telefoner med hørerør, og så til smartphones i dag. Men hvis du skal forberede dig på bedst mulig vis, så undersøger du dine komponenter, om der er windows 10 understøttelse af det. Dertil er Google og producenter en rigtig godt sted at starte. Microsoft skal du ikke regne med. Hvis du, mod forventning, ramler ind i noget som muligvis er et problem, så overvej om komponenter måske ikke alligevel trænger til udskiftning. Jeg blev selv ramt af en enkelt ting som ikke virker i windows 10 (et Edirol/Roland keyboard, (musik)). Roland har ikke gidet opdatere driveren, selvom det er et enkelt tal i en fil der skal rettes. Men ved at søge via Google fandt jeg ud af, at det var der så andre der havde en løsning på. Og så virkede det. Jeg overvejede også at smide keyboardet ud i stedet. Nu fik jeg jo en god grund til at købe et nyt Men foreløbig har jeg valgt den alternative løsning. Og så skriger jeg med rundt omkring, når Roland skal svines til |
|||
Ras_K
Bruger Oprettet: 01-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 77 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Windows 10 er på flere måder bedre og mere sikker end Windows 7, og den forskel bliver nok kun større fremadrettet. De første 30 dage kan du gå tilbage til Windows 7 direkte fra Windows 10 (Indstillinger > Opdatering og sikkerhed > Genoprettelse). Jeg har ikke selv prøvet dette, men flere siger, at det fungerer fint. Jeg ville nok vælge at tage en sikkerhedskopi af C-drevet inden opgradering. Hvis du har en velfungerende og opdateret Windows 7 på C-drevet, så kan du clone dette drev med passende software (link). Det giver mulighed for hurtigt at vende tilbage til en velfungerende pc med Windows 7.
|
|||
nesager
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak for svarene.
Det kan da godt være jeg skal forsøge. Jeg har bare en frygt for,at hvis det ikke lykkes at få Windows 10 til at virke,så går min Windows 7 helt i selvsving.Men man skal vel bare være optimistisk. Mvh. Ps.Jeg må lige se om den sender W10 opdateringer efter formatering Redigeret af nesager - 22-Juni-2016 kl. 12:11 |
|||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
iSom Nagash siger, win10 fungerer fortrinligt (og er særdeles hurtigt) sær de sikkerhedsmæssige aspekter vil være så voldsomt meget afgørende for opdateringer fremadrettet. Enhver enhed der tilgår noget internet skal være opdateret, og det er i høj grad ejerens ansvar hvis den bliver overtaget fordi man bare lod hånt om det, fordi man ikke lige gad opdatere. Win7 var en milepæl ligesom XP var - win10 er en nødvendighed, men de versioner er nu så gamle og så outdatede i forhold til hvad et moderne system skal kunne, at det ikke længere er forsvarligt bare at lade stå til.
|
|||
Besvar | Side <1 23456> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |