recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - X-Files Complete Box Set
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketX-Files Complete Box Set

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Emne: X-Files Complete Box Set
    Sendt: 22-Oktober-2008 kl. 15:16

http://www.amazon.co.uk/X-Files-Complete-Collectors/dp/B000X 41AY8/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1224680581&sr =8-1

http://www.amazon.co.uk/X-Files-Complete-Collection/dp/B000A AF9Q0/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=dvd&qid=1224681133&sr =8-2

Jeg har fundet frem til disse to udgaver, og vil hoere om der er nogen der ejer en af dem, eller kender forskellen praecist?

Jeg kan se at den foerste er den nyeste, og den billigste og indeholdt er stoerst i den. Dog staar der paa amazon at den er i 4:3, mens andre sider viser at den er 16:9. Hvad skal man tro paa? Har ikke rigtig lyst til at se det i 4:3 men jeg taenker at det maaske er de foerste saesonner der er i 4:3 - de nye kan da umuligt vaere produceret saadan???

Den anden boks er aeldre og dyrere, men den vises til at vaere 16:9 paa andre sider end amazon.

Er der nogen, der kan af/bekraefte om den oeverste, nyeste udgave er 16:9???

 


BORING!
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2008 kl. 15:39
er x-files ikke kun lavet i 4:3?
er nogen som ved det
Til top
sehested Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Juni-2006
Status: Offline
Point: 261
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2008 kl. 15:46
Jeg har den første af de 2 boxe (den sorte af dem) og sæson 1-4 er 4:3, mens 5-9 er 16:9 + filmen er 16:9. Den engelske udgave fra amazon indeholder ikke danske undertekster efter hvad jeg har fået fortalt. Den udgave jeg har er købt i tp musik og indeholder danske undertekster på alle afsnit, men tilgengæld til en væsentlig højere pris. Specs ud over undertekster på den engelske og danske box skulle være ens.
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2008 kl. 15:54
tv2 har nok kun sendt dem i 4:3, så kan man jo håbe de sender sæson
5-9 i 16:9 denne gang. men de har sikkert købt serien i 4:3.
det er jo den undskyldning de plejer og komme med.
om det er rigtigt, ved jeg ikke.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2008 kl. 15:54

Super med et hurtigt svar! Takker!

Saa var det jo som jeg gaettede paa at de gamle saesonner blot var i 4:3 - det kan man ikke goere saa meget ved (jo Amazon kunne praecisere det)! Jeg skal ud og have den sorte boks.

Er ligeglad med danske tekster, for jeg slaar tekster fra alligevel - de oedelaegger jo billedet


BORING!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu